اسدالله عباسی استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رئیس جمهور می رسد.

تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اسدالله عباسی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان گیلان، اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های های استان و نیازها و درخواست‌های مردم جمع آوری و اعتبارات درخواستی نیز احصا شده است.

استاندار گیلان با اشاره به بازدیدهای میدانی و سرزده رئیس جمهور، گفت: هدف از این بازدیدهای سرزده، رفع و بررسی مشکلات و برطرف کردن چالش‌ها است و رئیس جمهور پس از ورود به استان مکان‌های مدنظر خود را اعلام کرده و در آنجا حضور می‌یابیم و برای رفع مشکلات تصمیم گیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پس از بازدیدهای میدانی، رئیس جمهور جلسه‌ای با اقشار مختلف جامعه خواهد انجام می‌دهند، بیان کرد: پس از دیدار با اقشار، جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

عباسی ادامه داد: وزرا در کنار نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در شهرستان‌ها حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری شهرستان‌ها گزارشی از سفر خود را اعلام و نیازهای مردم را انعکاس می‌دهند.

استاندار گیلان تصریح کرد: برگزاری کنفرانس خبری، آخرین برنامه تدارک دیده شده برای سفر یک روزه رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل استان گیلان چالش پسماند است، عنوان کرد: پروژه‌هایی نظیر راه آهن، آزادراه، تنش آبی، سد سازی و تأمین آب کشاورزی، فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی و پیگیری وضعیت تالاب بین المللی انزلی از جمله دیگر مشکلات احصاء شده استان است.

عباسی با بیان اینکه هدف رئیس جمهور از سفرهای استانی سرعت بخشیدن به پروژه‌ها است، گفت: بیش از ۶۰۰ پروژه و طرح نیمه تمام در گیلان داریم که بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اقتصاد گیلان نیز بدون اصلاح زیرساخت‌ها توسعه نمی‌یابد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید