سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قتل هولناک سه عضو یک خانواده در کرمانشاه خبر داد.

قتل وحشتناک سه زن در کرمانشاه | داماد عصبانی همسر، مادر زن و خواهر زن خود را به قتل رساند!

به گزارش سلام نو، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدودا ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است. داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده است که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

این مقام عالیرتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد. متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان و با ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    1 0
    بعد از طلاق چرا شب رفته اونجا بخوابه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید