سرقت از کامیون های حامل بار در حین تردد در جاده ها، مدتی است به یکی از روش های سارقان و راهزنان جاده ای تبدیل شده است.

ویدیو عجیب از سرقت بار کامیون در حال حرکت در روز روشن

به گزارش سلام نو، سرقت از کامیون های حامل بار در حین تردد در جاده ها، مدتی است به یکی از روش های سارقان و راهزنان جاده ای تبدیل شده است.

شیوه سرقت بدین شکل است که یک خودروی سواری چسبیده به کامیون به طوری که در نقطه کور آینه کامیون باشد، حرکت می کند.

یکی از سارقان از کامیون  در حال حرکت بالا رفته و تعدادی از کارتن ها، گونی ها و ... را برداشته و به سرنشین خودروی سواری می دهد.

سارق سپس، از کامیون به خودروی شخصی برگشته و به همراه سرنشینان خودروی شخصی از محل سرقت دور می شوند.

پیش از این نیز فیلم های مشابهی در شبکه های اجتماعی منتشر و تین نیوز نیز نسبت به بازنشر آن اقدام کرده بود اما نکته قابل توجه در اتفاقی که چند روز پیش رخ داد، این بود که پیش از این، سرقت از کامیون های در حین حرکت شب ها  و با استفاده از تارکی هوا انجام می شد اما در فیلمی که اخیرا منتشر شده، سارق در روز روشن و بدون واهمه نسبت به این کار اقدام کرده و حتی در فیلم شماره پلاک خودروی سواری که پشت کامیون حرکت می کند، کاملا مشخص است.

اگرچه با مشاهده فیلم  این موضوع به ذهن مخاطب خطور می کند که با توجه به شماره پلاک خودرو، دستگیری سارقان به راحتی انجام می شود. اما موضوع قابل توجه این است که یا خودروی سواری به احتمال زیاد سرقتی است یا حتی پلاک آن.

به گفته برخی کاربران شبکه های اجتماعی، به تازگی سارقان با توجه به خودرویی که برای اقدامات شرورانه خود مورد استفاده قرار می دهند، نسبت به سرقت پلاک خودروها اقدام می کنند.

بدین شکل که مثلا اگر خودروی مورد استفاده شان پژو سفید است، یکی از پلاک های جلو یا عقب  یک پژو سفید را سرقت کرده و به خودروی مورد استفاده خود نصب می کنند یا اگر پراید نوک مدادی دارند، یکی از پلاک های جلو یا عقب یک پراید نوک مدادی را سرقت می کنند تا هنگام بازبینی دوربین ها، پلیس گمراه شود.

با توجه به این اقدام سارقان، چون فقط یکی از پلاک ها سرقت شده، مالک پلاک احتمالا به سرعت متوجه سرقت نمی شو و بدین ترتیب تا زمانی که مالک پلاک متوجه سرقت پلاک خودروی خود شود، سارقان مهلت دارند سرقت یا دیگر اقدامات تبهکارانه خود را انجام دهند. اگر مالک دیر متوجه سرقت پلاک خودروی خود شده باشد و پس از انجام اقدامات شرورانه و  تبهکارانه سارقان، موضوع سرقت پلاک خودروی خود را گزارش کرده باشد، چون بین زمان سرقت و اعمال تبهکارانه و  زمان گزارش سرقت پلاک فاصله ایجاد شده است، مالک پلاک مورد ظن پلیس قرار می گیرد زیرا هم پلاک و هم رنگ  و مدل خودرو با خودروی مالک پلاک مشابهت دارد.

در ادامه فیلمی مربوط به سرقت از کامیون در حال حرکت، تصویر خودروی سواری مورد استفاده در این سرقت و فایل صوتی در مورد سرقت تک پلاک از خودروهای هم مدل و همرنگ خودروی سارقان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده ضمیمه شده است.

فیلم پیوست مربوط به سرقت از کامیون در حین حرکت است.

تصویر پیوست خودروی سواری است که در سرقت استفاده شده است.

سرقت از کامیون

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    پلاک گچساران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید