روز گذشته استوری نگران کننده‌ای در صفحه سحر زکریا منتشر شد.

ماجرای استوری نگران کننده سحر زکریا چه بود؟ / خانواده سحر زکریا پیامی منتشر کردند

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، پس از استوری و لایو روز گذشته سحر زکریا که در آنها از هجمه‌ها و توهین‌ها در رابطه با حاشیه‌های اخیرش اعلام خستگی و انزجار کرده بود، خانواده این بازیگر در اینستاگرام پستی را منتشر کردند.

 پیام خانواده سحر زکریا که در صفحه این بازیگر منتشر شد از این قرار است: « ضمن عرض سلام و ادب خدمت آن دسته دوستان و طرفداران عزیزی که به طرق مختلف اظهار نگرانی کرده و جویای حال خواهرم شدند ، به اطلاع میرسانم با عنایت به بی مهری های اخیر و تهمت های ناروایی که در فضای ( بی رحم ) مجازی باعث رنجش ایشان شد، طبق درخواست خانواده تصمیم بر آن شد تا مدتی از شنیدن اخباری که باعث بروز حساسیت و پریشان حالی ایشان میشود اجتناب کرده و از فضای مجازی دوری کنند ، بدیهی ست ایشان همواره به پشتوانه شما مردم عزیز و به طرفداری از همه قشر زحمتکش جامعه کما فی السابق این هنرمند مردمی صدای شما عزیزان خواهد بود.

لذا خواهشمندم با ما همراه بوده و با عدم نشر اکاذیب و شایعاتی که بعضا توسط افراد لمپن و وابسته ( منسوب به پاپاراتزی های فیک ) برنامه ریزی و ارسال میگردد ، ایشان را حمایت کنید . در پایان بابت همراهی تک تک شما عزیزان از این هنرمند مردمی کمال تشکر را دارم.»

سحر زکریا و حاشیه هایش درباره مهران مدیری/ اتهام امین فردین به سحر زکریا

روز گذشته استوری نگران کننده‌ای در صفحه سحر زکریا منتشر شد که او در این استوری تاکید کرده بود که همه اتهام زنندگان  به او  در مرگش سهیم‌اند. البته این استوری کمی بعد حذف شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید