آن دسته از خریدارانی که قصد شرکت در طرح پیش‌فروش این خودرو را دارند باید در مرحله نخست پیش‌پرداخت مبلغ ۴۶۶ میلیون تومان را به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده و ۹۰ روز کاری منتظر بمانند تا خودروی آن‌ها بدستشان برسد.

اعلام شرایط فروش و قیمت دایون Y۵ / دایون Y۵ چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، در شرایط فروش اعلامی برای دایون Y۵ قیمت این خودرو به صورت قطعی ۹۰۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان اعلام شده است. خریداران فروش فوری این خودرو می‌توانند با پرداخت مبلغ مذکور ظرف مدت ۳۰ روز کاری خودرو خود را دریافت کنند.

براساس اعلام شرکت کیان موتور وارنا از شنبه هفته آینده یعنی ۹ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح علاقه‌مندان به خودرو  دایون Y۵  می‌توانند در شرایط فروش اعلامی برای این خودرو شرکت کرده و از طریق سایت خودروسازی ایلیا نسبت به خرید آن اقدام کنند.

شرکت کیان موتور وارنا دایون Y۵ را با گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰هزار کیلومتر به خریداران آن تحویل خواهد داد.

تجربه رانندگی با دایون Y5؛ تست شتاب٬‌ ترمز و قابلیت‌های آفرود [تماشا کنید]

در شرایط فروش اعلامی برای دایون Y۵ قیمت این خودرو به صورت قطعی ۹۰۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان اعلام شده است. خریداران فروش فوری این خودرو می‌توانند با پرداخت مبلغ مذکور ظرف مدت ۳۰ روز کاری خودرو خود را دریافت کنند.

آن دسته از خریدارانی که قصد شرکت در طرح پیش‌فروش این خودرو را دارند باید در مرحله نخست پیش‌پرداخت مبلغ ۴۶۶ میلیون تومان را به صورت علی‌الحساب پرداخت کرده و ۹۰ روز کاری منتظر بمانند تا خودروی آن‌ها بدستشان برسد.

شرایط فروش دایون

طبق اعلام روابط عمومی شرکت کیان موتور وارنا، تعداد عرضه در این فروش محدود خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی خودروهای تولیدی صنایع خودروسازی ایلیا، توسط نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این شرکت یعنی کیان موتور وارنا به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط فروش دایون Y5

دایون Y۵ چه مشخصاتی دارد؟

دایون Y۵ را می‌توان نسخه دیگری از فودای لندفورت در نظر گرفت که انتظار می‌رود بتواند خلا موجود در بازار خودروهای آفرودی را پر کند.

Y۵ یک شاسی بلند آفرودی دو دیفرانسیل است که به همراه یک پیشرانه ۲ لیتری توربو ساخت میتسوبیشی است که راهی بازارهای مختلف شده است.

دایون وای 5 ایلیا خودرو

در زیر کاپوت این خودرو شاسی‌بلند یک قوای محرکه ۲ لیتری قرار گرفته است که می‌تواند ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو با یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن وارد بازار کشورمان خواهد شد.

از جمله امکانات ایمنی Y۵ می‌توان به سیستم ۴WD ساخت شرکت BorgWarner، دارا بودن سه حالت دو چرخ محرک سبک (۲H)، چهارچرخ محرک سبک (۴H) و چهارچرخ محرک سنگین (۴L)، و سیستم ترمز ساخت شرکت آلمانی Bosch اشاره کرد

مانیتور ۸ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، صندلی ۶ حالته برقی راننده، گیربکس با حالت‌ اسپرت، قفل اتوماتیک دیفرانسیل عقب، استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید، سانروف برقی، کروز کنترل، دوربین عقب و سیستم ناوبری نیز از جمله امکانات و تجهیزات رفاهی این شاسی‌بلند محسوب می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید