فدراسیون اسکی می‌توانست با توجه به زمانی که داشت طرح‌های مختلفی را برای لباس بررسی کند. هر چند مسئولان این فدراسیون بارها اعلام کردند در حال بررسی چند طرح هستند اما در نهایت لباس‌ها مورد استقبال قرار نگرفته است. این در حالی است که اکثر کشورها تلاش می‌کنند تا بهترین طرح‌ها را برای کاروان خود در نظر بگیرند.

رونمایی از لباس ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۰ و مقایسه آن با سایر کشورها / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با وجود اینکه مدت زمان زیادی برای انتخاب لباس رسمی کاروان ایران در المپیک زمستانی صرف شد اما باز هم مورد استقبال قرار نگرفته است.

در مراسم بدرقه تیم ملی اسکی ایران به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن که دوشنبه، چهارم بهمن در آکادمی ملی‌المپیک برگزار شد، از لباس کاروان هشت نفره ایران در بازی‌های پکن رونمایی شد و سه اسکی‌باز ایران با پوشیدن لباس‌ها در مراسم حاضر شدند.

با اینکه از مدت‌ها قبل زمان برگزاری المپیک زمستانی و همچنین تعداد سهمیه‌های ایران در این بازی‌ها مشخص بود اما طراحی لباس‌ها گویای آن است که توجه زیادی به این موضوع نشده و خروجی کار هم مورد قبول نیست. فدراسیون اسکی می‌توانست با توجه به زمانی که داشت طرح‌های مختلفی را برای لباس بررسی کند. هر چند مسئولان این فدراسیون بارها اعلام کردند در حال بررسی چند طرح هستند اما در نهایت لباس‌ها مورد استقبال قرار نگرفته است. این در حالی است که اکثر کشورها تلاش می‌کنند تا بهترین طرح‌ها را برای کاروان خود در نظر بگیرند.

پس از انتقاداتی که به لباس کاروان ایران در المپیک تابستانی توکیو شد و موجی از نارضایتی بین مردم به وجود آمد، انتظار می‌رفت که در طراحی لباس المپیک زمستانی با دقت و  وسواس بیشتری عمل شود اما لباس کاروان المپیک زمستانی هم راضی کننده نیست.

در ادامه لباس ایران و چند کشور دیگر را مشاهده می‌کنید.

المپیک زمستانی2

کانادا 

المپیک زمستانی3

آمریکا

المپیک زمستانی4

استرالیا

المپیک زمستانی5

ژاپن

المپیک زمستانی6

قزاقستان

المپیک زمستانی7

آلمان

المپیک زمستانی8

بریتانیا

المپیک زمستانی9

چین

المپیک زمستانی20

لباس های اهدای مدال

المپیک زمستانی11

کارکنان، افراد فنی و داوطلبان

المپیک زمستانی23

لباس ورزشکاران ایران

المپیک زمستانی13

لباس ورزشکاران ایران

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید