در ادامه تحقیق از فرزندان مقتول؛ پسر سه ساله او، اطلاعاتی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد و گفت: آن شب برای بازی بیرون رفته بودم وقتی برگشتم پدرم خانه نبود و مادرم هم خون‌هایی را که روی زمین آشپزخانه ریخته بود می‌شست.

بازداشت همسر خواننده رپر به اتهام قتل در تهران!

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: صبح پنجشنبه هشتم مهر امسال جسد مردی در یکی از خیابان‌های جنوبی پایتخت پیدا شد و تحقیقات تیم جنایی برای افشای راز این پرونده آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که جسد متعلق به مردی افغانستانی است که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

در ادامه کارشناسان هویت مقتول به نام حفیظ را که رپر و خواننده بود شناسایی کردند و مشخص شد او در مجالس و جشن‌های همشهریانش خوانندگی می‌کرده ‌است.

در ادامه همسر حفیظ گفت: شب قبل یکی از بستگانم میهمان خانه ما بود اما آخر شب رفت. همان لحظه تلفن همراه شوهرم زنگ خورد که متوجه شدم زنی پشت خط است بعد از تماس شوهرم از منزل خارج شد و خبری از او ندارم.

در بررسی‌ها، مدارکی به‌دست آمد که احتمال داده می‌شد میهمان حفیظ و همسرش در این جنایت نقش داشته باشند به همین دلیل آنها بازداشت شدند.

این در حالی بود که خانواده مقتول نیز از عروسشان شکایت کرده و مدعی شدند او و مرد آشنا در قتل پسرشان نقش دارند. در ادامه تحقیق از فرزندان مقتول؛ پسر سه ساله او، اطلاعاتی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد و گفت: آن شب برای بازی بیرون رفته بودم وقتی برگشتم پدرم خانه نبود و مادرم هم خون‌هایی را که روی زمین آشپزخانه ریخته بود می‌شست.

گرچه زن جوان اظهارات پسرش را تکذیب کرد اما به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، با گذشت 4 ماه از قتل، متخصصان پزشکی قانونی وارد عمل شده و به لکه‌برداری از آثار خون‌های شسته شده در خانه مقتول پرداختند.

با انجام آزمایشات «دی ان ای» و تطبیق آن با «دی ان ای» مقتول؛ کارشناسان اعلام کردند، لکه‌های خون متعلق به مقتول است.

با اعلام این نظریه و باتوجه به تناقض‌گویی‌های زن افغانستانی، فرضیه قتل حفیظ به دست همسرش و مرد میهمان قوت گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید