در حالی که هنوز مشخص نیست که خبر تزریق‌های مکرر واکسن آقای ماندال چگونه به گوش مقامات محلی رسیده، اما گفته می‌شود این ماجرا زمانی فاش شد که او در مورد تاثیرات مثبت تزریقات واکسن خود تبلیغ می‌کرد

این مرد ۱۱ دوز واکسن کرونا دریافت کرد! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرد سالخورده هندوستانی که در کمتر از یک سال، ۱۱ دوز واکسن دریافت کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

یک مرد ۸۵ ساله هندوستانی مدعی است که ظرف کمتر از یک سال گذشته بیش از ۱۰ دوز واکسن کرونا دریافت کرده است. بنا به گزارش BBC، «براهمدئو ماندال» که یک پستچی بازنشسته و اهل منطقه مادهپورا در ایالت بیهار هند است است می‌گوید تاکنون ۱۱ دوز واکسن دریافت کرده است. بنا به ادعای این مرد سالخورده او در اوائل ماه ژانویه از دریافت دوز ۱۲ واکسن کرونا منع شد.

در حالی که هنوز مشخص نیست که خبر تزریق‌های مکرر واکسن آقای ماندال چگونه به گوش مقامات محلی رسیده، اما گفته می‌شود این ماجرا زمانی فاش شد که او در مورد تاثیرات مثبت تزریقات واکسن خود تبلیغ می‌کرد. بنا به ماندال با وجود تبلیغات ضد واکسن، واکسن‌های کووید ۱۹ باعث ناپدید شدن بیماری‌های او شده که بسیاری از آن‌ها در سن و سال او طبیعی به نظر می‌رسید.

ماندال در این باره به BBC گفت: «بعد از تزریق این واکسن‌ها درد بدنم ناپدید شده است. من قبلا زانودرد داشتم و با چوب راه می‌رفتم. اما حالا دردم تمام شده و حالم خوب است. کمرد درد من نیز خوب شده، ضعف عمومی من بهبود یافته و اشتهایم نیز خوب شده است.»

این مرد پس از دریافت اولین واکسن در فوریه ۲۰۲۱ مدت کوتاهی پس از شروع واکسیناسیون سراسری در هند آنقدر احساس خوبی داشت که به دریافت دوزهای بعدی واکسن ادامه داد. تا شهریور سال گذشته او ۹ دوز واکسن دریافت کرد و تا پایان سال با استفاده از کارت‌های شناسایی مختلف موفق به دریافت دو دوز دیگر شد.

مرد هندی

ادعای این مرد هندوستانی درباره واکسن‌های کرونا در حالی خبرساز می‌شود که خبر بهبودی یک مرد هندوستانی دیگر نیز پس از دریافت واکسن کرونا خبرساز شده بود. این مرد که ۵ سال پس از یک تصادف زمین گیر شده بود مدعی شد پس از تزریق واکسن کرونا دوباره قادر به راه رفتن و حرف زدن شده است. پیشتر نیز ادعای یک زن هندوستانی در مورد به دست آوردن بینایی اش پس از تزریق واکسن خبرساز شده بود.

گفتنی است؛ ادعاهای این افراد در مورد واکسن‌های کرونا در حالی خبرساز می‌شود که گزارشاتی در مورد عوارض بعضا شدید این واکسن‌ها نیز در رسانه‌ها منتشر شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید