گفته می شود یحیی گل محمدی به دلیل بد قولی مدیران باشگاه استعفایش را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است.

علت استعفای یحیی گلمحمدی چه بود؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، امروز(چهارشنبه 6 بهمن ماه سال جاری) طبق برنامه قرار بود تمرین پرسپولیس برگزار شود. همانطور که پیش‌بینی می شد بازیکنان پرسپولیس در تمرین حاضر شدند اما حاضر به انجام تمرینات نشدن.د بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و بد قولی مدیران حاضر به تمرین نشدند. آنها تنها 20 درصد دریافتی داشته‌اند.

بعد از اعتصاب بازیکنان، سرمربی پرسپولیس خطاب به بازیکنانش اظهار داشت: نمی‌دانم به شما چه بگویم، تا همین جا هم با غیرت و عشق خودتان کار کردید و کسی از شما حمایت نکرد. نمی‌‍توانم به شما چیزی بگویم و یا ایرادی بگیرم. نمی توانم مجبورتان کنم تا تمرین کنید، هر تصمیمی بگیرید من هم از شما حمایت می‌کنم.

گفته می شود یحیی گل محمدی به دلیل بد قولی مدیران باشگاه استعفایش را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. البته پیش از بازی فولاد خوزستان هم شایعه استعفای گل محمدی به گوش می رسد. در نهایت سرمربی پرسپولیس تصمیمش را قطعی کرد.

برهمین اساس طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی رکنا، یحیی اعلام کرده است موضوع اصلی استعفایش بی احترامی و عدم حمایت از تیم بوده است. طبق اعلام یکی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قرار است جلسه ای بین مدیران و یحیی گل محمدی برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید