ترکیه با اعزام هواپیمای اختصاصی به این کشور برای بازگرداندن مهدی طارمی مخالفت کرده است و با این شرایط به نظر می‌رسد این مهاجم سرشناس در دیدار تیم ملی برابر عراق غایب باشد.

ترکیه با پرواز اختصاصی از ایران مخالفت کرد / طارمی بازی با عراق را از دست داد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، صبح امروز (چهارشنبه) اعلام شد که فدراسیون فوتبال برای بازگرداندن مهدی طارمی از ترکیه به ایران، اقدام به ارسال هواپیمای اختصاصی برای مهدی طارمی خواهد کرد.

با این حال سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کشور ترکیه اجازه پرواز هواپیما از تهران به شهر محل اقامت طارمی را نداده است.

مجتبی خورشیدی در رابطه با این موضوع گفت: ما از این اتفاق غیرقابل اجتناب و فورس ماژور ناراحتیم. خیلی دوست داشتیم طارمی را زودتر در کنار خودمان ببینیم. به همین علت رییس فدراسیون فوتبال تاکید ویژه کرد که با توجه به ظرفیت‌ها و تمامی امکانات مقدمات حضور این بازیکن ارزشمند را در اردوی تیم ملی فراهم کنیم.

او افزود: حتی رایزنی‌های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه‌های این کشور به سختی امکان‌پذیر است.

با توجه به زمان کوتاه تا دیدار ایران و عراق که فردا ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد، در نبود آزمون، دراگان اسکوچیچ باید قید مهدی طارمی را هم بزند و روی سایر بازیکنان خود حساب باز کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ای خداااا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    ساعت خواب عزیزم، اگه دوست داشتی بیدار شو،۵ روز از بازی گذشته طارمی هم تو بازی بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید