استانبول شهری توریستی و گردشگری در کشور ترکیه است که مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است اما برخی از این مراکز از بقیه معروف تر هستند .

معروف ترین مراکز خرید استانبول را می شناسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از فلای تودی، استانبول یکی از شهرهایی است که به آن لقب بهشت عاشقان خرید را داده‌اند و سالانه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما برای شرکت در جشنواره های خرید استانبول راهی این شهر می‌شوند. مراکز خرید استانبول و بازارهای این شهر تنوع زیادی دارند و پاسخگوی هر سلیقه و بودجه‌ای هستند. از میان ده‌ها مراکز خرید این شهر، معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی می‌کنیم. اگر شما هم از عاشقان خرید هستید و می‌خواهید خریدی خوب در استانبول داشته باشید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

معروف ترین مراکز خرید استانبول

استانبول مراکز خرید زیادی را در خود دارد که در همه آنها طیف وسیعی از اجناس گران و لوکس و متوسط و اقتصادی به فروش می‌رسد. بنابراین در این بخش از مطلب، مراکز خریدی را به شما معرفی می‌کنیم که در استانبول شهرت خاصی دارند و طیف متنوعی از محصولات را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند:

زورلو سنتر استانبول | Zorlu Center

به یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین مراکز تجاری استانبول خوش آمدید. زورلو سنتر مرکز خریدی در بخش اروپایی استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم است. این مرکز خرید حدود ۱۰۵۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و حدود ۲۰۵ فروشگاه مختلف در آن فعالیت می‌کنند. شعبه مکعبی و نمادین اپل استور در این مرکز خرید قرار دارد و برندهای مطرح دنیا در زمینه پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب‌بازی و … دارای نمایندگی در آن هستند.

زورلو سنتر به جز فروشگاه‌های متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های معروف هم دارد که می‌توانید در آنها لحظاتی خوش داشته باشید. این مرکز خرید، سینما و امکانات تفریحی مختلفی را در خود جای داده است و محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی هم به حساب می‌آید. هتل ۵ ستاره و مجتمع مسکونی و دفاتر اداری از بخش‌های دیگر زورلو سنتر هستند.

آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

استانبول مال | Mall of Istanbul

هر گردشگری برای یک بار هم که شده نام استانبول مال را شنیده است؛ مرکز خریدی بزرگ و مشهور که بیش از ۳۰۰ فروشگاه در آن فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید حدود ۳۵۰ هزار مترمربع وسعت دارد و کالاهایی از صنعت مد و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و … در آن به فروش می‌رسد. از برندهای معتبر دنیا مانند ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی، دکالتون و … گرفته تا برندهای محلی استانبول، همه و همه در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

استانبول مال فضایی لوکس و مدرن دارد و با ظاهر زیبایش، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این مجموعه تنها یک مرکز خرید نیست؛ بلکه بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا و بزرگترین مجموعه سینمایی ترکیه را در خود دارد و با فودکورت وسیعش لحظات خوشمزه‌ای را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی

جواهیر استانبول | Istanbul Cevahir

در مرکز شهر استانبول و در محله شلوغ شیشلی، مرکز خرید جواهیر استانبول همچون یک جواهر خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید ۶ طبقه بیش از ۶۲۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و ۳۴۳ فروشگاه را در خود جای داده است. اگر به دنبال خرید از برندهای معتبر دنیا هستید حتما سری به جواهیر استانبول بزنید و خرید از نمایندگی‌های کوتون، سواروفسکی، آلدو، بنتون، زارا، منگو و … را از دست ندهید.

جواهیر استانبول یک مرکز تفریحی هم به شمار می‌آید و اگر قصد خرید نداشته باشید باز هم می‌توانید لحظاتی خوش را در این مجموعه بگذرانید. این مرکز خرید میزبان یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ترکیه است و مجموعه ای از تفریحات هیجان‌انگیز، سینما و سالن بولینگ در آن در دسترس هستند. در فودکورت جواهیر می‌توانید از ۵۳ رستوران و کافه، غذا و نوشیدنی دلخواهتان را سفارش دهید و از تنوع طعم و رنگ غذاها لذت ببرید.

آدرس: استانبول، منطقه شیشلی، محله مرکزی، خیابان بیوکدره

آکمرکز استانبول | Akmerkez

آکمرکز استانبول مرکز خریدی با شهرت جهانی است که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این مرکز خرید با ویژگی‌ها و ساختار متمایزش توانسته جوایز بهترین مرکز خرید اروپا در سال ۱۹۹۵ و بهترین مرکز خرید دنیا در سال ۱۹۹۶ را از آن خود کند و عنوان بهترین طراحی داخلی سازه در سال ۲۰۱۰ را به دست آورد.

به طور متوسط در هر ماه حدود ۱٫۵ میلیون نفر به آکمرکز مراجعه می‌کنند تا خرید خود را از ۲۴۶ فروشگاه این مرکز خرید انجام دهند. از ویژگی‌های مهم آکمرکز این است که در آن می‌توانید پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، اسباب بازی، کیف و کفش، عینک، جواهرات و … در تنوع قابل توجهی ببینید.

سطح قیمت آکمرکز استانبول به گونه‌ای است که معمولا همه توان خرید از آن را دارند. در این مرکز خرید هم برندهای لوکس و گران فعالیت می‌کنند و هم کالاهای با کیفیت متوسط و ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آدرس: استانبول، منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه

فروم استانبول | Forum Istanbul

اگر به استانبول سفر کردید و خواستید یک خرید همه چیز تمام داشته باشید، حتما سری به فروم استانبول بزنید. این مرکز خرید با وسعت ۴۹۵۰۰۰ مترمربع به عنوان بزگترین مرکز خرید ترکیه و حتی اروپا شناخته می‌شود. باید ساعت‌ها زمان بگذارید تا بتوانید به فروشگاه‌های برندهای مختلف در این مرکز خرید سر بزنید. گفته می‌شود بیش از ۲۰۰ برند معتبر ترکی و بین‌المللی در این مجموعه فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به زارا، منگو، مارکس اند اسپنسر، آیکیا، دکتلون، نایک، آدیداس و … اشاره کرد.

در بالاترین طبقه فروم استانبول می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از تنگه بسفر و پل گالاتا را ببینید. این مرکز خرید امکانات تفریحی متنوعی همچون سالن بولینگ، ژوراسیک پارک، اسکی روی یخ، اتاق بازی کودکان و … را هم در خود دارد.

آدرس: استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید