رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواستار جذب بابک مرادی و حامد پاکدل در نیم‌فصل دوم لیگ برتر است.

رسول خطیبی به دنبال جذب ۲ بازیکن استقلال و پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، پس از ارائه لیست ورود و خروج تیم آلومینیوم اراک توسط رسول خطیبی، مدیران این باشگاه به صورت رسمی فعالیت در بازار نقل و انتقالات را برای تقویت هرچه بهتر تیم در نیم فصل دوم آغاز کردند.

بر این اساس محمدامین اسدی، سجاد آقایی و علی فاتح در لیست خروجی تیم قرار گرفته‌اند و باید دید چه اتفاقی برای ادامه کار این سه بازیکن در لیگ بیست و یکم خواهد افتاد.

اسماعیل شریفات از طرف باشگاه فولاد مورد توجه قرار گرفته اما هنوز پیشنهادی رسمی در این خصوص به باشگاه آلومنیویم اراک نرسیده و فقط صحبت‌های ضمنی با بازیکن انجام شده است. با این حال شریفات یکی از بازیکنان کلیدی آلومینیوم محسوب می‌شود و نظر اصلی در این مورد بر عهده رسول خطیبی است. ضمن اینکه باشگاه نیز برنامه‌ای برای انتقال او ندارد.

همچنین گفته می‌شود پوریا آریا کیا که در مقابل سپاهان مورد توجه وحید هاشمیان قرار گرفته بود، اکنون در رادار پرسپولیس قراردارد اما هنوز صحبتی جدی و قطعی در این مورد مطرح نشده است.

با توجه به لیست سرمربی آلومینیوم، این باشگاه برای جذب امیرحسین جدی مدافع پیکان و همچنین بابک مرادی هافبک استقلال با این دو باشگاه مکاتبه کرده است. همچنین باشگاه آلومینیوم اراک به دنبال بازگشت حامد پاکدل است و به همین خاطر قرار است به زودی مذاکرات با باشگاه پرسپولیس آغاز شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید