مامور ایستگاه جان مسافری را که حین سوار شدن به قطار میان شکاف سقوط کرده بود، نجات داد.

ویدیو دلخراش از لحظه سقوط مسافر حین سوار شدن به قطار در حال حرکت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشورهایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد که در برخی از موارد منجر به کشته شدن مسافران می‌شود. به تازگی نیز سقوط یک مسافر در هنگام سوار شدن به قطار در یکی از ایستگاه‌های این کشور خبرساز شده است.

بنا به گزارش خبرگزاری ANI هند؛ در این حادثه که در ایستگاه قطار «واسای» ایالت ماهاراشترا رخ داد، این مسافر با خوش شانسی از مرگ گریخت. این مسافر قصد سوار شدن به یک قطار در حال حرکت را داشت که دچار حادثه شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و نجات این مسافر را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که قطار از ایستگاه خارج می‌شود، این مرد مشغول دویدن در امتداد قطار روی سکو دیده می‌شود. لحظاتی بعد او با گرفتن قطار تلاش می‌کند، سوار آن شود که ناگهان به دلیل از دست دادن تعادل خود به داخل شکاف میان سکو و قطار سقوط می‌کند.

یکی از ماموران ایستگاه قطار که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت، با مشاهده این صحنه خود را به این مسافر رساند و وی را از قطار دور کرد. این ویدئو روز دوشنبه در توئیتر منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۵۰۰ بیننده داشته است. وقوع این حادثه و حوادث مشابه در حالی خبرساز می‌شود که پیش‌تر بارها اداره حمل و نقل ریلی هند از مسافران خواسته بود که از سوار شدن و پیاده شدن قطارهای در حال حرکت خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید