به نظر می رسد روسیه آماده حمله به اوکراین است و این بازار را نگران کرده است. متحدان ناتو با ارسال تسلیحات به اوکراین و قرار دادن نیروهای ناتو در حالت آماده باش هستند. به نظر می رسد وضعیت روز به روز بدتر می شود.

رکورد ۲ ماهه قیمت طلای جهانی شکست / طلا یا بیت‌ کوین؟

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، دیروز قیمت طلا افزایش یافت و به بالاترین میزان خود در دو ماه اخیر رسید.

قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه افزایش یافت و به بالاترین میزان خود در دو ماه اخیر رسید. قیمت نقره نیز شاهد اندکی افزایش بود.

برهمین اساس هر اونس طلا در ماه فوریه با ۶ دلار و ۶۰ سنت افزایش به ۱۸۴۸ دلار و ۳۰ سنت رسید و نقره در ماه مارس با ۰.۰۴ دلار افزایش به ۲۳.۸۴ دلار در هر اونس رسید.

نگرانی بازار از حمله روسیه به اوکراین

به نظر می رسد روسیه آماده حمله به اوکراین است و این بازار را نگران کرده است. متحدان ناتو با ارسال تسلیحات به اوکراین و قرار دادن نیروهای ناتو در حالت آماده باش هستند. به نظر می رسد وضعیت روز به روز بدتر می شود. نگرانی های تورمی نیز باعث وحشت معامله گران و سرمایه گذاران شده است.

طلا در سیستم مالی سنتی به دلیل افزایش تورم در مواقع بحران اقتصادی به عنوان پناهگاه امنی در نظر گرفته می شود. با این حال، روز چهارشنبه، فدرال رزرو نتایج نشست ژانویه خود را منتشر خواهد کرد. انتظار می رود جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، جدول زمانبدی میزان افزایش نرخ بهره در سال جاری به منظور مبارزه با تورم را ارائه دهد.

طلا رکورد ۲ ماهه را شکست

طلا یا بیت‌کوین؟

اکتبر ۲۰۲۱ ، تحلیلگران جی پی مورگان در یادداشتی تاکید کردندکه بیت کوین جایگزین طلا به عنوان یک دارایی مالی شده است. بیت کوین در آن زمان کمتر از ۵۵هزار دلار معامله می شد و ۲۵ درصد رشد کرد و به بالاترین رقم تاریخ ۶۹هزار دلار در ماه بعد رسید. از ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ ، بیت کوین حدود ۴۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

اما حالا باید دید سرمایه گذاران با توجه به اظهار نظر و تصمیمات فدرال در روز چهارشنبه، به بیت کوین روی می‌آورند یا در پناه‌گاه امن سنتی خود می‌مانند.

به گزارش کوین تلگراف، خریداران با جذب سرمایه فروشندگان کوتاه‌مدت باعث شده‌اند تا فشار خرید بیت کوین با نزدیک‌شدن قیمت‌ها به ۳۰٬۰۰۰ دلار شدت بیشتری بگیرد. داده‌های شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که از اواخر دسامبر (آذر)، موجودی بیت کوین صرافی‌ها بار دیگر روند نزولی به خود گرفته است.

طلا رکورد ۲ ماهه را شکست

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید