درحال حاضر نه کسی خودرو می‌فروشد و نه کسی خودرو می‌خرد. قیمت‌ها نیز نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش نیست و حتی دربرخی از خودروها کاهش قیمت نیز دیده می‌شود.

اختلاف قیمت خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است!

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو امروز همانند روزهای گذشته شاهد خریداری نیست و خبرهای مثبت از مذاکرات عاملی شده تا همه به نوعی منتظر تعیین و تکلیف قیمت‌ها در بازار و نوسانات قیمت دلار باشند. درحال حاضر نه کسی خودرو می‌فروشد و نه کسی خودرو می‌خرد. قیمت‌ها نیز نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش نیست و حتی دربرخی از خودروها کاهش قیمت نیز دیده می‌شود

 البته همچنان شکاف قیمتی در انواع خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است و طرح های محدود خودروسازان هم نتوانسته تغییری در قیمت های بازار داشته باشد. در حال حاضر در خانواده پژو ۲۰۶ اختلاف قیمت ها از ۱۱۵ میلیون تومان شروع شده و در خانواده سمند هم بیش از ۱۲۰ میلیون تومان است.

در بازار امروز سمند ال ایکس با موتور ای اف سون ۲۸۲ میلیون تومان، سمند سورن پلاس ۳۱۶ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۵۳ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۲۷۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۰۹میلیون تومان، ۲۰۶ صندوق دار ۳۰۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

علاوه براین در بازار پراید ۱۱۱ همچنان در بازار در محدوده ۱۸۷ میلیون تومانی است تیبا دو نیز با قیمت ۱۸۶ میلیون تومان، ساینا ۱۹۵ میلیون تومان، کوئیک  اتوماتیک پلاس  ۲۸۳ میلیون تومان، تیبا دو پلاس ۲۰۳ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فعالان بازار معتقدند اخبار مثبتی که از مذاکرات شنیده می‌شود عاملی شده تا معاملات به صفر برسد مصرف کننده امید کاهش قیمت‌ها را دارد و به همین دلیل دست از خرید کشیده است. البته فروشندگان نیز تمایلی به فروش نداشته و ظاهرا بازار خودرو در رکود مطلق به سر می‌برد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید