انتشار تصویری از سیگار کشیدن بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است که گویا این تصویر مربوط به پشت صحنه یک تئاتر این بازیگر است.

سیگار کشیدن بازیگر زن مشهور سوژه شد! / عکس

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان ایرانی می باشد .بهنوش طباطبایی در حال حاضر مجرد است و ازدواج دوباره ای نداشته است . بهنوش طباطبایی کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده است. بهنوش طباطبایی به ورزش علاقه زیادی دارد و به طور حرفه ای ورزش میکند. بهنوش طباطبایی متولد دهه ۶۰ است .

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت. بهنوش طباطبایی در نهایت سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال «یونس» کنار سیدجواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت و یکسال بعد سریال «کوی دامون» را بازی کرد بیشتر شهرت ایشان از سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی شروع شد. او بعد از بازی در سریال «عشق گمشده» سال ۱۳۸۳ و سریال «پیله های پرواز» ۱۳۸۴ توانست با فیلم «مصائب دوشیزه» ساله ۱۳۸۵ وارد سینما شود.

سیگار کشیدن لاکچری بازیگر زن مشهور/عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید