جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دریافت فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب از ناشران خارجی برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی نمایشگاه خبر داد.

۲۱ هزار عنوان کتاب خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران دریافت شدند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر نظارت و ارزشیابی کتاب‌های خارجی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور در ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال از ناشران خارجی فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم و پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این آثار در مدت یک هفته توسط کارشناسان این حوزه از لحاظ محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و کتاب‌های خارجی اندکی از این فهرست حذف شدند.

مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با شرکت در پویش «نذر کتاب» ۶۳ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سیل‌زدگان جنوب کشور به ویژه شهر کرمان هدیه کرد، در ادامه گفت: عدد ۶۳ به صورت نمادین و به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی انتخاب شده است. به طور قطع بیش از این تعداد کتاب برای التیام و همدردی با مردم جنوب کشور توسط گروه‌های جهادی اهدا خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید