۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 55328740

راننده کامیون در بازجویی ها اظهار کرد با فردی پای بساط مواد مخدر آشنا شده  و قرار بوده مقداری مواد مخدر را از یکی از شهرهای کرمان به مشهد بیاورد و تحویل فرد دیگری بدهد.

کشف خیار با طعم تریاک در مشهد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نیروهای گشت نامحسوس کلانتری سپاد مشهد، مقادیری تریاک را از میان بار خیار یک دستگاه کامیون کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر به «خراسان» گفت: نیروهای گشت نامحسوس تجسس و اطلاعات کلانتری سپاد که برای پیشگیری از سرقت وارد عمل شده بودند، در حال گشت زنی مشترک، به یک دستگاه کامیون که بار خیار داشت، مشکوک شدند و به بررسی های تخصصی پرداختند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: تحقیقات از راننده کامیون و طرح سوالات روان شناختی، او را در مخمصه رفتاری گرفتار کرد و بدین ترتیب ماموران انتظامی با هماهنگی های قضایی، کامیون را به کلانتری انتقال دادند و به بازرسی دقیق از آن پرداختند تا این که ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر ( تریاک ) از دل خیارها بیرون آمد و تحقیقات ریزبینانه پلیس مشهد برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این پرونده آغاز شد.

مقام ارشد انتظامی مشهد در ادامه این گفت وگوی اختصاصی تصریح کرد: راننده کامیون در بازجویی ها اظهار کرد با فردی پای بساط مواد مخدر آشنا شده  و قرار بوده مقداری مواد مخدر را از یکی از شهرهای کرمان به مشهد بیاورد و تحویل فرد دیگری بدهد.

«کلیددار امنیت شهر» با اشاره به اعترافات متهم خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری اطلاعات از قاچاقچیان ، بی درنگ نیروهای کلانتری در پوشش تحویل مواد مخدر، به کمین سوداگران مرگ نشستند تا این که دو جوان سابقه دار را نیز در قرارهای صوری به دام انداختند. به گفته سرهنگ «دهقان پور»، بررسی های ویژه نیروهای انتظامی برای ریشه یابی عوامل دیگر قاچاق مواد مخدر به مشهد همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید