گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوری محصولات خود قصد دارد سه خودرو پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ را به بازار عرضه کند.

زمان آغاز اولین فروش فوری ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از گجت نیوز، شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح خودروهای پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ به فروش می‌رسند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوری محصولات خود قصد دارد سه خودروپژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی و دنا پلاس توربوشارژ را به بازار عرضه کند. این خودروها در قالب طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۳ ماهه با روش قرعه کشی از روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ به فروش می‌رسند. در این طرح تمام شرایط و ضوابط قرعه کشی به اجرا خواهد رسید. در ادامه جزئیات شرایط این خودروها در بهمن ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری جدید ایران خودرو – بهمن ۱۴۰۰

در این طرح فروش مالیات بر ارزش افزوده جدید (بر اساس ماده ۲۸ و ۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده) نیز لحاظ شده و مشتریان برای خرید پژو پارس باید مبلغ ۱۶۹ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان، برای پژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای ۲۳۵ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان و برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۳۹۷ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان پرداخت کنند. تمام این خودروها با موعد تحویل ۳ ماهه به مشتریان عرضه می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید