دو پسر شیطان صفت که پس از به دام انداختن ۷ زن و دختر آنها را با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرده و آزار داده بودند.

آزار و اذیت ۷ زن و دختر تهرانی پس از خوراندن آبمیوه مسموم

تجاوز به ۷ زن در تهران رخ داد. عاملان تجاوز دستگیر شدند. در دادگاه به پرونده تجاوز رسیدگی شد. عاملان تجاوز ادعا هایی را مطرح کردند. در ادامه بیشتر از تجاوز بخوانید.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نخستین جلسه تحقیق از دو پسر شیطان صفت که پس از به دام انداختن ۷ زن و دختر  آنها را با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرده و آزار داده بودند در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد .

پسران شیطان پس از آشنایی در فضای اینستاگرام طعمه ها را در نخستین ملاقات شوم به دام می‌انداختند.

رسیدگی به این پرونده از تابستان امسال به دنبال شکایت دختر جوانی به نام رونیکا آغاز شد.

 وی که به پلیس آگاهی رفته بود از دو پسر شیطان صفت شکایت کرد .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در یک کلینیک تخصصی پوست کار می کنم. مدتی قبل پسر جوانی به نام امیر در فضای مجازی برایم پیام ارسال کرد و درباره کارم از من سوال پرسید .اپس از مدتی به من ابراز علاقه کرد و خواست تا با من  قرار ملاقات بگذارد.او می گفت قصد ازدواج دارد .

دختر جوان ادامه داد :من با امیر قرار ملاقات گذاشتم و در غرب تهران سوار پژو ۲۰۶ او شدم. پس از طی مسافتی او  از ماشین پیاده شد تا آبمیوه بخرد. او پس از چند دقیقه  با دو لیوان آبمیوه برگشت. به محض اینکه آبمیوه را خوردم سرم گیج رفت و بیهوش شدم .وقتی به هوش اومدم که متوجه شدم امیر و پسر دیگری در حال آزار و اذیت من هستند. آنها به زور رمز کارت عابر بانکم را از من   گرفتند و مرا از ماشین پیاده کردند. من سه روز گیج بودم و وقتی حالم بهتر شد   گوشی موبایلم را بررسی کردم متوجه شدم اثری  از شماره تلفن امیر و پیامک های او نیست .

 با این شکایت وی به پزشکی قانونی معرفی شود و کارشناسان آزار و اذیت وی  را تایید کردند .

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی پسر شیطان صفت و دوستش آغاز شده بود دومین شکایت مشابه به پلیس رسید. دومین شاکی نیز پس از نخستین قرار ملاقات پس از آشنایی در اینستاگرام با نوشیدن آبمیوه مسموم در دام شیطانی افتاده و مورد آزار قرار گرفته بود و پسران شیطان صفت شماره تلفن خود را از گوشی وی پاک کرده بودند.

 در حالی که شماره شکایت ها به ۷ فقره رسیده بود ماموران پلیس پسر جوانی به نام رضا را در غرب تهران شناسایی و بازداشت کردند و پلیس در مخفیگاه او تعدادی سیم کارت و گوشی موبایل به دست آورد .

دوست وی به نام  امیر نیز ردیابی و بازداشت شد و  هفت شاکی در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند و پرده از جنایت های سیاه شان برداشتند.پزشکی قانونی نیز آزار و اذیت ۷قربانی را تایید کرد.

نخستین جلسه تحقیق از ۲ شیطان

دو پسر شیطان صفت دیروز برای نخستین جلسه تحقیق در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند .

در ابتدای جلسه ۷ شاکی به تشریح ماجرا پرداختند .

یکی از آنها گفت : من با رضا در فضای مجازی آشنا شدم ، او در اینستاگرام برایم پیام فرستاد و به من ابراز علاقه کرد .او از من خواست تا به دیدنش بروم .او می گفت می ‌تواند شغل مناسبی در فضای مجازی برایم پیدا کند. به همین خاطر با من قرار ملاقات گذاشت اما  وقتی به مخفیگاه او در غرب تهران رفتم پودری  را در آبمیوه ریخت تا از من پذیرایی کند. اما به محض نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم که او و دوستش امیر مرا آزار می دادند .من بر اثر نوشیدن آبمیوه مشکوک که  پزشکی قانونی اعلام کرده است حاوی هروئین بوده دچار التهاب مغزی شده‌ام و هنوز بعد از گذشت چند ماه از آن ماجرا دارو می خورم و وضعیت مغز و روانم به هم ریخته است و از دو پسر شاکی هستم و برای آنها اشد مجازات می خواهم .

دوم شاکی که زن جوانی به نام دریا بود گفت: من یک سال است ازدواج کرده ام و متاهل و ساکن شهرک غرب هستم.  همسرم وضع مالی خوبی دارد من به دنبال کار خانگی می گشتم تا بتوانم فعالیت اجتماعی داشته باشم.من برای کار کردن نیاز مالی نداشتم که با امیر در اینستاگرام آشنا شدم و برای ملاقات کاری به دیدنش رفتم .اما او مرا با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرد .وقتی به هوش آمدم او و دوستش گفتند حق ندارم از آنها شکایت کنم .

وی که اشک میریخت گفت:این موضوع باعث شده است زندگی ام از هم بپاشد و شرایط روحی بدی دارم.

وکیل وی گفت: بعد از این ماجرا  وقتی دریا به خانه اش برگشته  همسرش به ماجرا پی می‌برد و با پلیس تماس می گیرد .شوهرش به پلیس گفته بود دریا پس از خورانده شدن آبمیوه مسموم حاوی ماده بیهوشی مورد آزاد قرار گرفته است .

پنج شاکی دیگر نیز به تشریح ماجرا پرداختند.

سپس رضا که دانشجوی رشته حقوق است در جایگاه ایستاد و اتهاماتش را نپذیرفت.

ادعای عجیب شیطان در دادگاه

 وی گفت: من به عنوان دیجی در مجالس و میهمانی ها کار می کنم  و هیچ کدام از دختران جوان را نمی شناسم و با آنها هیچ ارتباطی نداشته ام. فقط با یکی از شاکی ها تلفنی چند بار صحبت کرده بودم. آنها همگی از طریق اینستاگرام با هم دوست هستند و طبق نقشه چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده اند تا از من اخاذی کنند.

پلیس می تواند برای اثبات ادعای من از طریق نقطه زنی بررسی کند که گوشی تلفن شاکی ها و من در یک نقطه آنتن‌دهی داشته یا نه.

 وی ادامه داد: در خانه من مواد بیهوشی به دست نیامده و پلیس مواد بیهوشی را از خانه امیر پیدا کرده است.

وقتی امیر روبه روی قضات ایستاد  اتهاماتش را نپذیرفت و گفت: من با اجبار و زور به زنان و دختران جوان تجاوز نکرده ام و هیچ اجباری در کار نبوده است .من اتهام تجاوز را  قبول ندارم.من در اینستاگرام با آنها دوست بودم و آنها  خودشان سر قرار می آمدند.

 با پایان جلسه تحقیق ،قضات قرار بازداشت ۲ پسر را صادر کردند تا  پس از تکمیل تحقیقات آنها در دادگاه محاکمه شوند .

این در حالی است که شاکی های پرونده درخواست اشد مجازات را مطرح کرده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید