یکی از اطلاعاتی که علاقه مندان به سفر در جستجوی آن هستند شرایط سفر به مالدیو است.یکی از شرایط سفر آزمایش کرونا و واکسیناسیون می‌باشد.

شرایط سفر به مالدیو در کرونا برای ایرانیان

به گزارش سلام نو به نقل از فلای تودی، برخی از مسافران مجاز ورود به مالدیو نیستند و کسانی که اعتبار پاسپورت خود را تمدید کرده‌اند از این دسته به شمار می‌روند.

شرایط آزمایش و واکسیناسیون Covid-۱۹

مسافران مالدیو باید نتیجه منفی آزمایش پی‌سی‌آر COVID-۱۹ را که حداکثر ۹۶ ساعت قبل از خروج از ایران انجام داده‌اند، به همراه داشته باشند. مسافرانی که از پروازهای دارای توقف برای رسیدن به مالدیو استفاده می‌کنند و  بیش از ۲۴ ساعت در مقصد ترانزیتی خود توقف داشته‌اند، باید آزمایش را تکرار کنند. در نتیجه‌ی آزمایش باید نام مسافر، مشابه نام ثبت شده در گذرنامه باشد و نام و آدرس آزمایشگاه نیز در نتیجه آزمایش دیده شود.

این قانون در مورد مسافران زیر یک سال صدق نمی‌کند.

شرایط سفر به مالدیو در کرونا برای ایرانیان

مسافران نیاز به قرنطینه ۱۴ روزه خواهند داشت. 

این قانون برای مسافران با یکی از شرایط زیر صدق نمی‌کند:

مسافرانی که دارای گواهی واکسیناسیون COVID-۱۹ هستند صدق نمی‌کند. این افراد باید با یکی از واکسن‌های آسترازنکا، جانسون اند جانسون، سینوفارم، مدرنا، فایزر، اسپوتنیک-وی و کوویشیلد واکسینه شده و ۱۴ روز از تزریق آخرین دوز واکسنشان گذشته باشد. مسافران واکسینه شده می‌توانند همراه با کودکانشان وارد مالدیو شوند.

مسافرانی که دارای آزمایش پی‌سی‌آر مثبت COVID-۱۹ هستند که تاریخ آن مربوط به حداکثر ۶۰ روز قبل از ورود به مالدیو است و گواهی بهبودی نیز در دست دارند.

مسافران زیر ۱۸ سال که با والدین واکسینه شده خود سفر می کنند.

فرم یا اپلیکیشن سلامت

شرایط سفر به مالدیو در کرونا برای ایرانیان

گردشگران باید برای تمام مدت اقامت خود در مالدیو، تایید رزرو از یک مرکز گردشگری ثبت شده داشته باشند. 

مسافران و خدمه هواپیمایی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت قبل از عزیمت ، اعلامیه سلامت مسافران در وبسایت مهاجرت مالدیو تکمیل کنند.

مسافران ممکن است تحت غربالگری پزشکی قرار گیرند.

به این نکته توجه داشته باشید که صدور ویزای مالدیو در مرز مجددا از سر گرفته شده است و شما با خرید بلیط هواپیما مالدیو، رزرو هتل در مالدیو و احراز شرایط بالا، به راحتی می‌توانید به این مقصد زیبا سفر کنید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید