حکایت ازدواج‌های متعدد یک نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.

ازدواج سوم نماینده مجلس دردسرساز شد/  دو زن نماینده مجلس شکایت کردند

همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد؛ همسر دوم یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است.

حکایت ازدواج‌های متعدد  این نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.

همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.

این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و  در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی  در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید