صرافی ملی امروز قیمت دلار را حدود ۱۰۰تومان افزایش داد و به ۲۵هزار و ۷۶۷تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱۱تومان برای خرید رساند.

افزایش قیمت دلار در نبود اخبار مثبت از مذاکرات / قیمت دلار دولتی و آزاد ۴ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، افزایش دلار با شیب ملایم واکنشی است که بازار در نبود اخبار مثبت از مذاکرات به خود نشان می‌دهد.

در این ساعت از معاملات و طبق اعلام کانون صرافان، قیمت خرید دلار در صرافی‌ها ثابت ماند و ۲۵هزار و ۴۱۰تومان اعلام شد. اما قیمت فروش دلار با حدود ۱۰۰تومان افزایش، ۲۵هزار و ۸۱۰تومان تعیین شد.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۸۰۰تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۲۴۰تومان برای فروش قیمت خورد.

همچنین صرافی ملی امروز قیمت دلار را حدود ۱۰۰تومان افزایش داد و به ۲۵هزار و ۷۶۷تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱۱تومان برای خرید رساند.

قیمت یورو اما در این صرافی اندکی کاهش یافت و ۲۹هزار و ۲۳۱تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۹۴۲تومان برای خرید اعلام شد. همچنین در سامانه نیما، دلار ۲۴هزار و ۳۱۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۳۷تومان برای فروش قیمت خورد.

یورو نیز در این سامانه با قیمت ۲۷هزار و ۶۰۴تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۸۵۵تومان برای فروش معامله می‌شود.

در بازار آزاد نیز دلار نسبت به دیروز حدود ۲۰۰تومان افزایش یافته است و در این ساعت در محدوده قیمتی ۲۸هزار و ۲۰۰تومان خرید و فروش می‌شود.

اخبار سیاسی که این روزها می‌تواند به بازار جهت بدهد زیاد است اما بنظر میرسد بازار بیش از هر چیز منتظر رسیدن اخبار توافق از وین است و به سایر اتفاقات از جمله توافق با چین واکنش چندانی نشان نمی‌دهد.

از طرف دیگر از آنجایی که اخبار مثبت موثقی از مذاکرات به گوش نمی‌رسد و هرازگاهی طرفین گمانه زنی‌هایی می‌کنند بازار با شیب ملایمی رو به افزایش است.

اما با این حال به نظر می‌رسد امید معامله‌گران به توافق هسته‌ای به طور کامل از دست نرفته زیرا شاهد نوسانات اندکی در بازار هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید