حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای از آغاز دومین مرحله عملیات امنیتی گسترده برای تعقیب عناصر گروه تروریستی «داعش» در منطقه «العظیم» در استان «دیالی» (در شرق این کشور) از صبح امروز خبر داد.

حشدالشعبی دومین روز عملیات خود علیه تروریستها را کلید زد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که این عملیات گسترده که دیروز (یکشنبه) مرحله اول آن اجرا شد، در دومین مرحله آن از چند محور عملیات علیه عناصر تروریستی داعش و مخفیگاههای آنها در منطقه العظیم در استان دیالی ادامه یافته است.

سازمان الحشد الشعبی در بیانیه خود افزود: این عملیات از چندین محور برای تعقیب بقایای تروریستهای داعش در العظیم در استان دیالی آغاز شده است. نیروهای شرکت کننده در عملیات، تیپ‌های ۳، ۴ و ۲۰، نیروی ویژه فرماندهی عملیات دیالی متشکل از فرماندهی، اطلاعات، توپخانه‌ و گروه ضد انفجار هستند.

به گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، در این بیانیه آمده است: در این عملیات همچنین تیپ ۵۲ فرماندهی الحشد الشعبی در کرکوک و شرق دجله و هنگ رودخانه‌ای محور شمال با هدف پشتیبانی از نیروهای فرماندهی عملیات دیالی و حفاظت از نیروهای خط مقدم و جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها، حضور دارند.

اولین مرحله عملیات نیروهای سازمان الحشد الشعبی برای پاکسازی منطقه العظیم از وجود عناصر تروریستی داعش برگزار شده بود.

این عملیات الحشد الشعبی پس از آن آغاز شد که عناصر داعش جمعه گذشته ۱۱ نفر از نیروهای نظامی عراق را در منطقه العظیم در استان دیالی به قتل رساندند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید