دبیر کل اتاق ایران، مطالبی که درباره درآمد هزاران میلیارد تومانی از محل ۳ در هزار درآمد مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی منتشر شده را تکذیب کرد.

ماجرای درآمد میلیاردی اتاق بازرگانی ایران چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، محمدرضا رمضانی با تکذیب مطالبی که درباره درآمد هزاران میلیارد تومانی از محل ۳ در هزار درآمد مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی منتشر شده است، گفت: بر اساس گزارش‌های حسابرسی شده موجود در اتاق ایران میانگین درآمد ناشی از ۳ در هزار درآمد در ۵ سال گذشته یعنی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ سالانه حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: این منابع بر اساس قانون، طبق گزارش‌های حسابرسی شده در حمایت از اتاق‌های سراسر کشور، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی سراسر کشور، شوراها و اتاق‌های مشترک، کمیسیون‌های تخصصی و سایر واحدهای وابسته هزینه شده است و گزارش آن نیز سالانه در مجمع اتاق ارائه و تصویب شده است.

بر اساس اظهارات او اخباری که درباره منابع هزاران میلیارد تومانی از این بخش منتشر شده، به هیچ‌وجه واقعیت ندارد و برخی فضاسازی‌های منفی سعی در تشویش اذهان عمومی و تخریب جایگاه بخش خصوصی دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید