سفر با کشتی یکی از جذاب ترین تفریحات در ترکیه است، با تور تفریحی کشتی می توانید مناطق گردشگری ترکیه را کشف کنید.  حتماً در مورد سفر دریایی با کشتی تفریحی استانبول به تنگه بسفر زیاد شنیده اید.

کشتی های تفریحی استانبول و آنتالیا در سفرهای نوروزی

با رفتن به این سفر دریایی می توان شاهد تقسیم شدن استانبول به دو قاره و لذت بردن از فضای دلپذیر تنگه بسفر بود، سفر دریایی در استانبول فعالیتی است که مخصوصا برای افرادی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند بسیار جذاب است. بسیاری از کشتی‌ های تفریحی بین ‌المللی به بنادر ترکیه، به ‌ویژه استانبول تردد می ‌کنند، که تعدادی از آنها در خط ساحل شمالی دریای اژه و آنتالیا در سواحل مدیترانه سفر می ‌کنند. تمام کشتی های تفریحی کروز دارای امکاناتی هستند، از جمله این امکانات می توان به ، موسیقی زنده، کنسرت، شنا، انواع غذاها و نوشیدنی ها، رستوران های مجلل، کف پارتی وغیره اشاره کرد.

عکس کشتی تفریحی استانبول
عکس کشتی تفریحی استانبول

سواحل کشتی های تفریحی در استانبول

اگر می خواهید با کشتی تفریحی استانبول زیبا را تماشا کنید، می بایست از سواحل جزایر پرنس استانبول یا همان آدالار و یا ساحل بورک اقدام کنید.  کشتی های تفریحی استانبول شما را به تماشای تنگه های باریکی می برد که دریای مرمره و دریای سیاه را بهم متصل می کند، در اطراف این سواحل می توانید کاخ های قدیمی، ویلاهای لوکس و زیبای استانبول را تماشا کنید.

و از آثار باستانی هایی که در طول مسیر راهنمای کشتی برایتون توضیح می دهد لذت ببرید. و همچنین می توانید مزه غذاها و نوشیدنی های لذیذ، فینگر فودها، غذاهای دریایی را بچشید. ارزان ترین تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ را از سایت تریپ خریداری کنید.

بهترین کشتی های تفریحی استانبول

اگر به سفر دریایی با کشتی در استانبول یا دیگر بندرهای ترکیه در دریای اژه، آدریاتیک یا مدیترانه علاقه دارید، در این مقاله با ما همراه شوید. کشتی تفریحی استانبول یکی از محبوب ‌ترین، منحصربه ‌فرد ترین و فوق ‌العاده ‌ترین سرگرمی‌ ها در سفر شما به استانبول خواهد بود، همچنین یکی از بهترین راه ها برای کشف و لذت بردن از زیباترین مناظر و مناطق تاریخی بر فراز دریا است.

در واقع، سفر با کشتی به خودی خود یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش است، می توانید تصور کنید که اگر مقاصدی که قرار است طی کنید با کشتی بروید چقدر جذاب است.

کشتی تفریحی بسفر استانبول
کشتی تفریحی بسفر استانبول

کشتی تفریحی بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول مهم ترین منطقه گردشگری برای مردم محلی و گردشگران است، مکانی با چشم اندازی باشکوه که قاره های آسیا و اروپا را به هم متصل می کند، طول تنگه ی بسفر ۳۰ کیلومتر می باشد.

در هنگام گذر از تنگه ی بسفر از اسکله های متفاوتی عبور خواهید کرد این اسکله ها عبارتند از: اسکله امین اغلو، اسکله ی بشیکتاس و کاباتاس است، و همچنین بسیاری از آثار تاریخی مربوط به دوره‌های عثمانی و بیزانس در امتداد مسیر بسفر کاخ دولما باغچه، کاخ بیلربی، قلعه روملی، برج دختر، غرفه کوچوکسو و غیره وجود دارد. به همین دلیل است که گردشگران وقتی به استانبول می‌آیند می‌خواهند سفری دریایی در تنگه بسفر استانبول داشته باشند. راحت ترین راه برای انجام این کار رزرو تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ است.

با این تور شما این شانس را خواهید داشت که از محبوب ترین مکان های تنگه بسفر در استانبول دیدن کنید و با فرهنگ ترکی آشنا شوید و غذاهای ترکی را بچشید.  در حالی که روی عرشه کشتی هستید و به موسیقی زنده گوش می دهید این شانس را خواهید داشت که آثار تاریخی باشکوهی را ببینید و عکس های زیادی بگیرید.

در این سفر کشتی تور شما را بین ساعت های ۷ تا ۸ شب سوار می کند و برنامه ای ۵ را به شما ارائه می دهد، از امکانات این تور کشتی سرو نوشیدنی، موسیقی زنده، سرو شام و .. است. برای سرو شام ماهی یا گوشت را به عنوان غذای اصلی در نظر گرفته اند، پیش از غذا با پیش غذا از شما پذیرایی می شود و بعد از آن نیز دسر میل خواهید کرد، از سرگرمی های دیگر نیز می توان رقص شکم، جشن حنا، رقص رومانی، رقص محلی، دی جی زنده اشاره کرد.

کشتی تفریحی ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا یکی از ساحل های زیبا برای کشتی های کروز استانبول است، این ساحل نزدیک به شهر استانبول است. در این کشتی تفریحی شما می توانید از فعالیت هایی همچون، شنا کردن، آفتاب گرفتن، غذا خوردن روی عرشه کشتی، گشتن مناطق اطراف ساحل لذت ببرید.

کشتی تفریحی جزایر آدالاراستانبول

جزایر آدالار یکی از سواحل آرام و بکر  استانبول است، این جزیره زیبا و جذاب از ۹ جزیره متفاوت تشکیل شده، که همه آنها به هم نزذیک هستند. در تمام این جزایر شما می توانید تفریحات متنوعی همچون شیرجه زدن در آب، شنا کردن، آفتاب گرفتن و... را داشته باشید، در اطراف این جزیره شما شاهد هتل های لوکس و زیبا خواهید بود، کشتی تفریحی جزایر آدالار خاطره ای به یاد ماندتی در ذهن شما خواهد ساخت.

قیمت کشتی های تفریحی استانبول

همانطور که می دانید کشتی تفریحی یکی از جذاب ترین تفریحات در ترکیه است. هزینه این تفریح بسته به نوع امکانات کشتی می تواند متفاوت باشد. لیکن شما تجربه ای به یاد ماندنی و متفاوتی را خواهید داشت. بسیاری از گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند حتما یکبار کشتی تفریحی استانبول را امتحان می کنند. هزینه ی تور کشتی های تفریحی استانبول مبلغی بین ۱۵ تا ۱۰۰۰ لیر متغییر است، همانطور که گفتم بسته به امکانات کشتی متفاوت خواهد بود.

کشتی های تفریحی آنتالیا
کشتی های تفریحی آنتالیا

کشتی های تفریحی آنتالیا

آنتالیا شهری بر فراز صخره در ترکیه است که در میان بلوارهای پوشیده از نخل واقع شده است. بندر مدیترانه شرقی در مقابل پس زمینه خیره کننده کوه های توروس قرار گرفته است.  این بندر امن در قرن اول قبل از میلاد به یک پایگاه دریایی تبدیل شد و شما با قدم زدن در اطراف آن با مکان های ویران شده رومی روبرو خواهید شد.

آنتالیا یک مقصد تعطیلات محبوب برای گردشگران در نوروز است. علاوه بر سواحل، این بندر جاذبه ‌های فرهنگی مانند جشنواره بین ‌المللی اپرا و باله آسپندوس را بر گزار می کند.  سفر با کشتی های تفریحی برای کسانی که عاشق دریا هستند و در مناطق ساحلی در مکانی بهشتی مانند آنتالیا باید مورد توجه قرار گیرند.

شما می توانید انواع سفرهای کشتی از کشتی های دزدان دریایی یا وایکینگ های هیجان انگیز گرفته تا گلت ها و کشتی های تفریحی استاندارد یا لوکس را از هر مکان توریستی در منطقه آنتالیا بیابید. برای اطلاع از تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ به سایت تریپ مراجعه کنید.

کشتی تفریحی دزدان دریایی آنتالیا

سفرهای دریایی تور کشتی دزدان دریایی با حرکت از مارینا آنتالیا آغاز می شود. پس از تماشای غار دزدان دریایی، به ترتیب با توقف در خلیج Phaselis، خلیج  Alacasu و خلیج Kiriş ادامه می یابد. مهمانان می توانند از شهر باستانی Phaselis دیدن کنند.  پس از آن، پس از توقف گردشگران می توانند در آلاکاسو شنا کنند و با فوم پارتی و موسیقی سرگرمی در طول مسیر به اوج خود می رسد.

سخن آخر

بسیاری از کشتی‌ های تفریحی بین ‌المللی به بنادر ترکیه، به ‌ویژه استانبول تردد می ‌کنند، که تعدادی از آنها در خط ساحل شمالی دریای اژه و آنتالیا در سواحل مدیترانه سفر می ‌کنند. تمام کشتی های تفریحی کروز دارای امکاناتی هستند، از جمله این امکانات می توان به ، موسیقی زنده، کنسرت، شنا، انواع غذاها و نوشیدنی ها، رستوران های مجلل، کف پارتی وغیره اشاره کرد. برای تجربه سفر با این کشتی با تریپ همراه شوید.

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید