یک روز پس از گفتگوی بهروز افخمی با رسانه‌ها که علت تاخیر در پخش «رعد و برق» را نواقص فنی شبکه ۵ اعلام کرده بود، روابط عمومی این شبکه پاسخ سخنان وی را داد.

شبکه ۵ پاسخ سخنان افخمی را داد / کارگردان نسبت به تحویل بقیه قسمت‌ها ابراز بی‌میلی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، روابط عمومی شبکه ۵ سیما امروز اعلام کرد: بهروز افخمی، کارگردان سریال «رعد و برق» نسبت به تحویل باقیمانده این مجموعه ابراز بی‌میلی کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است. در حالی که سریال رعد و برق، ساخته بهروز افخمی قرار بود فروردین‌ امسال روانه آنتن شبکه ۵ شود، داود هاشمی تهیه‌کننده این سریال شنبه یکم بهمن در گفتگو با ایرنا از آماده‌شدن ۱۵ قسمت این مجموعه ۳۰ قسمتی و تدوین ادامه آن تا ماه آینده خبر داد.

روابط عمومی شبکه ۵ سیما در پی گفت‌وگوی داود هاشمی تهیه‌کننده و اظهارات بهروز افخمی کارگردان رعد و برق در خصوص پخش این سریال نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرده و نوشته است: «زمان‌بندی اولیه و تعهد تیم سازنده برای پخش سریال رعد و برق، رمضان ۱۳۹۹ بود اما ایشان با یک سال تاخیر اعلام کرد در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ یعنی اواخر فروردین، این مجموعه نمایشی را به آنتن می رساند.

در ماه مبارک رمضان با وجود برنامه ریزی های متنوع و تبلیغ فراوان و اعلام قبلی به مخاطبان، شبکه ۵ سیما قسمت اول این سریال را روی آنتن برد اما پس از پخش آن، آقای افخمی نسبت به تحویل بقیه قسمت ها ابراز بی‌میلی کرد. تا جایی که شبکه ۵ نیز با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی «شکرانه» و سریال چینی «با هم» با موضوع کرونا را جایگزین سریال رعد و برق کرد.

ایشان در ادامه متعهد شد تا ابتدای دی‌ماه سال جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد. چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!»

تهیه‌کننده سریال هم در گفتگویی با ایرنا اعلام کرد: تلاش می‌کنیم هر سه روز یک قسمت از سریال را آماده کنیم و در ۴۵ روز آینده ۱۵ قسمت باقیمانده را به اتمام برسانیم. زمان پخش در اختیار ما نیست ولی تلویزیون از اسفندماه می‌تواند پخش را آغاز کند. در پایان تاکید می شود هرگونه تصمیم گیری برای تغییر محل پخش آثار تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صداوسیماست.

گفتنی است کارگردان سریال رعد و برق چند روز پیش گفته بود: سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه به‌روز نیست و بسیار عقب‌مانده است. در نتیجه امکان پخش سریال رعد و برق با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد. بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید