پیش از این تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌ بودند که نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، ۱۶۴ هزار و ۹۳۳ نفر کمتر بود.

آغاز فرصت مجدد ثبت‌نام برای متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، فرصت مجدد ثبت‌نام برای متقاضیان آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز ۳ بهمن آغاز شد.

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در روزهای ۳ تا ۶ بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

متقاضیانی که در زمان مقرر ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۳ بهمن تا چهارشنبه ۶ بهمن فرم‌های ثبت نام خود را که به منظور مشاهده و ویرایش بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، مشاهده کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذرماه که در سایت سازمان سنجش در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

پیش از این تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌ بودند که نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، ۱۶۴ هزار و ۹۳۳ نفر کمتر بود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید