زوج جوان مشغول خوردن غذا بودند که یک مارمولک مرده را در آن پیدا کردند.

مشاهده مارمولک مرده در غذای زوج جوان در رستوران / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج هندی حین صرف غذایی که از یک رستوران محلی سفارش داده بودند با صحنه‌ای مشمئزک ننده روبه‌رو شدند. «کائوستاو کومار» و همسرش «ریشا شارما» مشغول خوردن غذا بودند که ناگهان یک مارمولک مرده را در آن پیدا کردند. این زوج پس از مثبت شدن تست کرونای خود در خانه خود را قرنطینه و از بیرون غذا سفارش داده بودند.

بنا به گزارش میرر، این غذا توسط پیک سرویس Zomato برای این زوج آورده شده بود. با این حال پس از آنکه آن‌ها بسته غذا را باز کرده و مشغول صرف آن شدند این مارمولک را در آن مشاهده کردند. این زوج اهل ایاات اوتار پرادش هند پس از پیدا کردن مارمولک فورا استفراغ و برای در امان ماندن از عفونتی که از این حیوان منتقل می‌شود، بلافاصله با پزشک خود مشورت و مقداری دارو دریافت کردند.

در ویدئویی که آن‌ها تهیه و منتشر کردند این مارمولک مرده را به تصویر می‌کشد. کائوستاو با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «وقتی این مارمولک مرده را در غذایی که از رستوران " پنجابی راسوی " سفارش داده بودیم پیدا کردیم شوکه شدیم. اکنون هر دوی ما حالت تهوع داریم و علاوه بر کووید این تجربه بسیار بدی بود.»

هزینه پرداخت شده بعدا از طرف Zomato به این زوج بازپرداخت شد، اما طبق گزارش رسانه‌های محلی ظاهرا آن‌ها پاسخ مثبتی از خود رستوران دریافت نکردند. دو روز بعد این زوج با مراجعه به پلیس شکایتی را علیه رستوران پنجابی راسوی مطرح کردند. پلیس هند در حال بررسی این موضوع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید