زمانی که در حال رزرو تور استانبول نوروز هستید، ممکن است  بازدید از سواحل اولین فکر شما نباشد، اما این کلان شهر، با مرکز آن که توسط تنگه بسفر و حومه آن در امتداد ساحل دریای مرمره تقسیم شده است، می تواند لحظاتی را برای تماشای آفتاب و دریا به شما ارائه دهد.

سفر نوروزی به زیباترین سواحل نزدیک ایران

سواحل ترکیه

اگر می خواهید تعطیلات ساحلی نوروزی داشته باشید، ترکیه اولین پیشنهاد ما به شماست. خط ساحلی پر پیچ و خم طولانی که دریای اژه و مدیترانه را در بر می گیرد، یک نقطه گرم است.
ترکیه یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید از آن دیدن کنید، اگر می‌خواهید با گشت و گذار در زمان آفتاب و دریا خود را شاداب کنید. دامنه تپه‌های این خط ساحلی مملو از خرابه‌های باستانی است، و اگر از برنزه کردن خود خسته شوید، کارهای زیادی برای انجام فراتر از ساحل پیدا خواهید کرد.

برای کمک به برنامه ریزی برای فرار از ساحل تابستانی، از لیست ما از بهترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه استفاده کنید.

سواحل آنتالیا

در غرب مرکز شهر آنتالیا، ساحل کنیالتی یکی از دو مکان اصلی شن و ماسه آنتالیا است که پشتوانه‌ای زیبا از کوه‌هایی دارد که تا خط ساحلی آن‌سوی آن پایین می‌روند.

در طول تابستان، این نوار (که سنگ‌ریزه‌تر از شنی است) در بین بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیار محبوب است و روزهای تنبل ساحل با امکانات فراوان ساده می‌شوند.

صندلی‌های آفتاب‌گیر با چتر را می‌توان اجاره کرد، توالت و امکانات حمام خوبی وجود دارد، و تفرجگاه درخت نخل پشت ساحل مملو از اغذیه‌فروشی‌ها، کافه‌ها، و رستوران‌هایی است که برای مواقعی که دلخور می‌شوید.

این ساحل به راحتی از شهر قابل دسترسی است، بنابراین برای بازدیدکنندگانی که اقامت در هتل بوتیک جوی در منطقه شهر قدیمی آنتالیا و همچنین بازدیدکنندگان هتل های ساحلی را انتخاب کرده اند، یک گزینه ساحلی بسیار محبوب است.

دیگر سواحل آنتالیا

· ساحل لارا

· ساحل کمر

· ساحل چیرالی

· ساحل کنیالتی

· ساحل پاترا

آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای جهان است. سواحل بی نظیر که شهرهای باستانی امپراتوری های سابق را در بر گرفته اند زیبایی خاصی به آنجا داده. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا نوروز هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید.

ساحل زیبای لارا در آنتالیا
ساحل زیبای لارا در آنتالیا

سواحل بدروم

بازدیدکنندگان بدروم برای اولین بار باید توجه داشته باشند که سواحل بدروم شن و ماسه سفید نرم ندارند. مانند بسیاری از مقاصد ساحلی دیگر در امتداد دریای اژه و مدیترانه، سواحل اینجا عمدتاً از شن‌های زرد یا فشرده تشکیل شده است. این امر طرفداران ساحل شبه جزیره بدروم را منصرف نکرده است و بسیاری از خانواده ها هر ساله برای دو هفته در نوروز . یا تابستان به اینجا باز می گردند.

· ساحل بیتز

· ساحل وزارت گردشگری و فرهنگ Içmeler

· ساحل اورتاکنت

· ساحل گومبت

· ساحل باشگاه ورزشی بدروم

· ساحل شهر بدروم

· ساحل کاراینسر

· ساحل یالیکاواک

· ساحل آسپات

· ساحل Göltürkbükü

ساحل زیبای بدروم
ساحل زیبای بدروم

سواحل استانبول

زمانی که در حال رزرو تور استانبول نوروز هستید، ممکن است  بازدید از سواحل اولین فکر شما نباشد، اما این کلان شهر، با مرکز آن که توسط تنگه بسفر و حومه آن در امتداد ساحل دریای مرمره تقسیم شده است، می تواند لحظاتی را برای تماشای آفتاب و دریا به شما ارائه دهد. .

سواحل دریای مرمره و دریای سیاه بدیهی است که نمی توانند حال و هوای مدیترانه و چشم اندازهای خیره کننده ساحلی خط ساحلی معروف ترکیه را در جنوب آن به نمایش بگذارند. اما برای  شنا، حس نسیم دریا، و آفتاب گرفتن هم لذت های خاص خود را دارند.

هنگامی که به استراحت از شهر و گشت و گذار نیاز دارید، با لیست بهترین سواحل ما در نزدیکی استانبول، یک گردش را با تور استانبول نوروز برنامه ریزی کنید.

· ساحل کیلیوس

· ساحل برج

· جزیره بورگاس

· یارو آغوا و کیلیملی

· بویوک آدا

· ساحل کادبوستان

· هیبلی آدا

· ساحل پارک طبیعی Çilingöz

· کینالی آدا

· ساحل آنادولو فنری

· بویوک چشمه

· ساحل فلوریا گونس

سفر نوروزی به زیباترین سواحل نزدیک ایران
ساحل بویوک آدا استانبول

سواحل دبی

دبی ممکن است به عنوان یک مقصد مسافرتی لوکس شناخته شود، اما مایل ها و مایل ها سواحل سفید برفی و شن و ماسه را نیز در خود جای داده است. این سواحل در خلیج فارس گرم و آبی قرار دارند و این منطقه را به یک مقصد تفریحی ساحلی واقعی تبدیل می کنند.

اگرچه بسیاری از سواحل دبی خصوصی هستند و با جوامع مسکونی لوکس یا هتل های تفریحی مرتبط هستند، با این حال دولت تعداد زیادی سواحل عمومی را فراهم کرده است. اکثر سواحل دبی ساخته دست بشر هستند، بنابراین مسطح و عریض هستند و دارای ماسه های سفید نرم هستند. دولت همچنین به تمیزی آن حساس است، بنابراین به خوبی از آنها مراقبت می شود. حتی بسیاری از آنها هر روز با ماشین آلات تمیز و نظافت می شوند. بسیاری از سواحل روزهای خاصی دارند که فقط برای بانوان (و کودکان) تعیین شده است.

گرمای دبی به این معنی است که بسیاری از مردم بعد از شام و تا شب به ساحل می روند. فصل شلوغ فصل زمستان است که گردشگران زیادی از اروپا برای فرار از سرما به آنجا می آیند. اکثر سواحل دبی دارای خدمات اولیه هستند: حمام، رختکن و دوش، و اکثر پارک های ساحلی رسمی نیز دارای غریق غریق هستند. برخی از سواحل حتی نقاط وای فای عمومی رایگان ارائه می دهند، برخی با ایستگاه های شارژ دستگاه های خورشیدی. البته در ایام نوروز نیز این سواحل میزبان ایرانیانی که تور دبی نوروز ۱۴۰۱ خریداری کردند میباشد.

دبی (مانند یک ایالت) در داخل کشور امارات متحده عربی است و سطحی از امنیت شخصی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که در چند مقصد تعطیلات یافت می شود. به عنوان مثال، متوجه خواهید شد که افراد وقتی به شنا می روند کیف، کیف پول و تلفن همراه خود را روی صندلی های ساحلی خود رها می کنند.

با فهرست برترین سواحل دبی بهترین مکان را در سفر با تور دبی نوروز برای استراحت در کنار ساحل انتخاب کنید.

· ساحل باز JBR

· لا مر

· ساحل ام سوقیم

· ساحل بادبادک

· پارک ساحلی الممزار

· ساحل نخل جمیرا

· ساحل مارینا

· ساحل جبل علی

· ساحل بلک پالاس

· ساحل باز

· ساحل مرکاتو

ساحل پالم جمیرا دبی
ساحل پالم جمیرا دبی

سخن پایانی:

در اینجا با تعدادی از سواحل زیبا و پرطرفدار مخصوصا در دو کشور امارات و ترکیه آشنا شدید. هرچند که در داخل ایران سواحل خلیج فارس در جزایر کیش، قشم، هنگام و ... قابل توصیف نیستند از نظر زیبایی اما اگر دوست دارید سفر ساحلی در خارج از کشور را داشته باشید موارد ذکر شده را فراموش نکنید.و مطمئنا اگر در سفرتان به اینجا با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف می کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید