این خبر شاید کمی عجیب برسد و در ذهن شما این سوال پیش بیاید که مگر می شود از ازدواج با جانباز برای سهمیه جانبازی برای قبولی کنکور استفاده کرد؟

آیا ازدواج با جانباز برای سهمیه جانبازی در کنکور حقیقت دارد؟

آزمون سراسری برای هر دانش آموزی یکی از سکوهای پرتاب موفق برای رشد و پیشرفت و همچنین آینده سازی می باشد که دانش آموزان باید با تلاش و کوشش این آزمون را پشت سر بگذارند و تلاش خود را بکنند تا در فضایی سالم و عادلانه به رقابت با یکدیگر بپردازند اما در این بین مکرراً دیده شده است که افرادی سودجو از زمینه آزمون سراسری در جهت اهداف شخصی خود استفاده می کنند به طور مثال امتیازهایی که برای خانواده شهدا و جانبازان و یا دیگر آزادگان از سمت دولت در نظر گرفته شده است ، سال‌های گذشته باعث استفاده سودجویانه از دانش آموزان در جهت قبولی های آزمون سراسری انجام شده است.
در مقاله زیر می خواهیم در ارتباط با تخلفاتی که از سمت برخی از سهمیه داران در زمینه آزمون سراسری شده است اطلاع رسانی کنیم.

عقد کردن دانش آموزان کنکوری برای استفاده از سهمیه جانبازی:

اطلاع رسانی سو استفاده دانشجویان و همکاری با افراد سهمیه دار اعم از سهمیه جانبازی و ایثارگری در دهه ۹۰ بسیار سر و صدا به پا کرد و باعث اعتراضات گسترده داوطلبین آزمون سراسری در ارتباط با تخلفاتی که در زمینه کنکور میشد رو به رو شد.

قبل از آن نیز دانش‌آموزان گله‌مند ناعدالتی از سهمیه های در نظر گرفته و امتیاز های خاص در کنکور برای خانواده‌های دارای امتیازات خاص بودند و مدام به دنبال برقراری عدالت و برگزاری آزمون سراسری، که در آن هیچ امتیازی برای نهادی خاص در نظر گرفته نشود و تنها تمرکز بر روی قوت علمی باشد بودند. که پس از آن با اخباری دیگر مواجه شدند که برخی از جانبازان که دارای سهمیه های معتبر هستند از دختران داوطلب آزمون سراسری در ازای دریافت پول آنها را به عقد دائم در می آوردند و پس از گذراندن آزمون و استفاده از سهمیه و رسیدن به رتبه مورد نظر آنها را طلاق می دادند در سال ۱۳۹۸ نیز با یکی از متخلفین جانباز که چهار دختر را به عقد دائم خود در آورده بود برخورد شد اما باز هم این کار در سال‌های دیگر تکرار شد و بسیاری از مجرمین از چشم دولت پنهان ماندند.

این دختران بعد از طلاق به دلیل عدم رابطه جنسی در هنگام عقد دائم ، درخواست حذف اسم شوهر در شناسنامه به ثبت احوال ارائه می دادند که این امر توسط ثبت احوال به صورت قانونی اجرا میشد و دیگر هیچ خبری از اسم این شخص در صفحه شناسنامه باقی نمی ماند.

سازمان بازرسی کل کشور

خیلی از این افراد با دیدن روز شمار کنکور به این سوق پیدا می کردند که سریع تر راهی پیدا کنند و خودشان را از سریع ترین مسیر به موفقیت در کنکور برسانند.

این کار چه از سمت دولت و چه از سمت دانش آموزان کنکوری خلاف قانون و شرع و اصول اخلاقی تلقی شد و دانش آموزان کنکوری از دولت به صورت جدی خواستار اجرای عدالت بودند چرا که آزمون سراسری یک بستر علمی برای آینده دانش آموزان است و کوچکترین تغییر در تراز افرادی که مستحق رتبه خوب نیستند باعث حق خوری از دیگر دانش آموزان سخت کوش خواهد شد.

در مواردی دیگر حتی اگر آزمون سراسری را نادیده بگیریم در حق آن دانش آموزانی که در این به دام می افتند اجحاف خواهد شد چرا که برخی از جانبازان حاضر به طلاق دانش آموز پس از قبولی نشدند و یا بالعکس پسرانی که با خانواده شهدا در همین ارتباط وارد عقد دائم شدند دیگر حاضر به جدایی نشدند و این مشکلاتی را در بنیان هردو خانواده و تخریب جامعه اعمال کرد.

به نظر شما چگونه باید از این تخلفات پیشگیری کرد؟

در مواجهه با این افراد باید چگونه رفتار کرد تا حق دیگر دانش‌آموزان پایمال نشود؟ نظرات خود را در زیر همین مقاله برای ما نظرات اعلام کنید و در جهت برقراری عدالت یک گام بردارید.

دانش آموزان کنکوری باید با در نظر گرفتن اصول اخلاقی تمام تلاش خود را بکنند تا در فضای سالم و با استفاده از امکانات لازم و ضروری مانند داشتن یک مشاور تحصیلی در کنار خود و استفاده از تجربیات آن به موفقیتی که لایق آن هستند دست پیدا کنند.

بنظر شما آیا راه مناسب تری برای قبول شدن در کنکور وجود ندارد و این تنها راهی است که می توان انجام داد که راه صد ساله را یک شبه سپری کرد؟

قطعا این راه یک بی راهه است و راه اصلی نیست و موفقیتی که بدون زحمت و سختی بدست آید به راحتی نیز از دست می رود و هیچکدام از این افراد نمی توانند دانشجو های موفق در دانشگاه خود باشند.

قبولی در کنکور

بهترین راه موفقیت در کنکور چیست؟

بدون شک استفاده از مشاور تحصیلی در زمان مناسب راهی مطمئن و تضمین شده می باشد که هر دانش آموزی اگر به درستی مشاور تحصیلی خود را انتخاب کند و با برنامه پیشروی کند قادر خواهد بود بهترین رتبه کنکور را کسب کند.
همچون سایر افرادی که در بالاترین نقطه آزمون کنکور قرار گرفتند قرار گیرد و این را در ذهن خود می داند که با تلاش و پشتکار به این جایگاه دست یافته است و به راحتی از دست نخواهد داد.

بهترین مشاور تحصیلی تجربی در ایران کیست ؟

در ایران استاتید بزرگواری وجود دارند که در زمینه مشاور تحصیلی فعالیت می کنند که شاید مطرح ترین آنان محمد موسوی و امیر مسعودی باشند کارنامه بسیار موفقی دارند. هر دو این عزیزان در زمینه مشاور تحصیلی توانمند هستند و به همین دلیل نمی خواهیم این دو را با هم مقایسه نماییم و بگوییم که کدام مشاور تحصیلی بهتری است و تنها کارنامه این دو را قرار خواهیم داد.

مشاور تحصیلی

محمد موسوی موسسه کنکور پزشکی

استاد محمد موسوی که مالک موسسه کنکور پزشکی است سال های زیادی را در آلمان و کشور های اروپایی برای آموزش و تجربه اندوزی سپری کرده است و به همین دلیل دارای گواهینامه های بسیار زیادی از دانشگاه ها و انجمن های آلمان و اروپا می باشد که به عنوان تاییده و ایزو ایشان توسط بزرگترین استاتید می باشد.

محمد موسوی در زمینه مشاور تحصیلی فعالیت دارد که انتخاب رشته کنکور تجربی ، جامع توربو، پدیده شو و ... از جمله فعالیت های ایشان در این زمینه می باشد و موسسه کنکور پزشکی جز با سابقه ترین ها به عنوان راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی میباشد.

دانش آموزان بسیاری با کمک موسسه کنکور پزشکی توانستند رتبه های تک رقمی ، دو رقمی و سه رقمی بدست آورند که به عنوان رزومه بزرگ این شخص محسوب می شود و اتفاقا ویدیو صحبت های این افراد را در وبسایت شخصی خود قرار داده است که می توان آن ها را مشاهده کرد و در برخی برنامه ها این افراد نیز در راه موفقیت در کنکور به شما کمک می کنند.

امیدواریم راه درست برای موفقیت در کنکور را بیابید و از زمانی که در دست دارید به درستی استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حسن مقصودی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 0
    چه اتفاق هایی داره می افته واقعا
  • رعنا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 3
    واقعا که مردم برای بدست اوردن رتبه خوب دست به چه کارهای غیر انسانی که نمیزنن متاسفم
  • میلاد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    فقط باید افسوس خورد 🥺🥺

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید