عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به خراسان رضوی، از چند طرح صنعتی مورد حمایت بانک بازدید نمود.

ایرانی در سفر به خراسان رضوی: به توسعه بخش تعاون می اندیشیم

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به استان خراسان رضوی، در بدو ورود به مشهد به زیارت شهدای گمنام این شهر مقدس رفت. وی در زیارت قبور مطهر این سه شهید که به تازگی در این مکان خاکسپاری شده اند اظهار امیدواری کرد اقدامات توسعه ای بانک توسعه تعاون در میدان اقتصادی بتواند در روند توسعه ای کشور نقش مهمی ایفا نماید.
بازدید از شرکت مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب خراسان رضوی، ایرانی در بازدید از خط تولید بزرگترین تولیدکننده قهوه فوری در ایران گفت: فعالیت تولیدی در اقتصاد کشور بسیار ارزشمند است و بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از وضعیت تولید در کشور، عمده تمرکز عملیات توسعه ای را به حمایت از واحدهای تولیدی و تعاونی معطوف نموده است.
وی افزود: برای کمک به فرآیند تولیدی و کمک به حفظ و اعتلای سطح اشتغال، اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به کارخانه مولتی کافی زیرمجموعه هلدینگ پارت سازان در نظر گرفته شده است.
ایرانی گفت: با توجه به اشتغال سیصد نفری شرکت در بخش قهوه فوری و اشتغال صدها نفری در بخش های دیگر، حمایت از هلدینگ می تواند در کمک به چرخه تولیدی موثر واقع شود.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به این که تولید، موتور محرک سایر حوزه های اقتصادی در سطح کلان می باشد طی پیشنهادی به مدیران پارت سازان گفت: وظیفه ما تقویت بخش تعاون است و پیشنهاد این است که فعالیت اقتصادی شرکت در قالب تعاونی ادامه یابد و بر اساس تکلیف نیز بانک ۷۰ درصد خدمات اعتباری را به بخش تعاون اختصاص می دهد.
ایرانی گفت: در مجموعه خدمات توسعه ای بانک تلاش بر این است که از همه سبد محصولات به مشتریان ارایه خدمات شود و از این رو تسهیلات ، صدور ضمانت نامه و سایر خدمات تخصصی به شرکت قابل ارائه است.
وی با اشاره به فاز جدید توسعه ای قهوه پارت سازان گفت: این طرح توسط ارکان اعتباری بانک مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تصویب، بانک آمادگی حمایت مراحل تولیدی شرکت را دارد.
حد اعتباری ۵۰۰ میلیاردریالی برای بزرگترین تولیدکننده سرنگ کشور
در ادامه ایرانی در بازدید از مجموعه تولید سرنگ ورید اظهار داشت: بانک تلاش می کند تا با ارائه عملکرد مناسب، به گونه ای عملیات توسعه ای را راهبری نماید تا منافع حاصل از تولید و اشتغال به عموم مردم منطقه سرازیر شود.
وی با اعلام موضوع حد اعتباری ۵۰۰ میلیاردریالی به بزرگترین تولیدکننده سرنگ کشور گفت: این واحد محصول مهمی را تولید می نماید که در حفظ و ارتقای سلامت جامعه موثر است و حمایت بانک از شرکت گامی در ارتقای توسعه انسانی کشور محسوب می گردد.
بازدید از شرکت های مورد حمایت بانک توسعه تعاون
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از کارخانه آرد اتحادیه تعاونی نانوایان مشهد گفت: جای بسی افتخار است که بانک توسعه تعاون طی پنج سال اخیر با حمایت از فعالیت راهبردی آرد و کشاورزی موجبات شکل گیری و فعالیت این واحد تولیدی را فراهم ساخته است و هزار نانوای عضو این تعاونی از محصول این کارخانه به فعالیت مشغول هستند.
ایرانی در بازدید از گروه صنعتی قائم تولید کننده انواع پیستون و بوش گفت: این شرکت نیز با اتکا به اخذ تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی حد اعتباری و سرمایه در گردش و ۱۵۰ میلیارد ریالی ایجاد خط تولید و تهیه ماشین آلات از بانک توسعه تعاون موجب اشتغال ۷۵۰ نفر اشتغال مستقیم و صدها نفر اشتغال غیر مستقیم شده است.
دیدار با معاون اقتصادی استاندار
ایرانی طی نشستی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در دولت سیزدهم بسیاری از کارهای بزرگ با همراهی و توان افزایی کلیه بخش ها دست یافتنی می شود.
وی افزود: استان خراسان رضوی دارای توانمندی های فراوانی است که همین موضوع موجب افزایش اشتهای اعتباری مشتریان فعال جامعه شده است وخوشحالیم که امروز با کمترین ریسک اعتباری ونرخ نکول، حامی این بازار در استان هستیم.
اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بانک در استان گفت: کنار بانکها هستیم و با تشکیل کمیته وصول مطالبات بانکها در سطح استان، تلاش می کنیم تا با تمام توان، ظرفیت و ابزار موجود مطالبات عمده و مغفول بانکها را وصول کنیم.
وی در پایان افزود: سالم ترین، شفاف ترین و کارگشاترین خدمات اقتصادی را بانکها ارائه می دهند و این مهم قابل توجه و احترام است.
گفتنی است در این بازدیدها حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری، مهدی امین بیدختی مدیر شعب استان خراسان رضوی، مصطفی منتظری مقدم رییس اداره کل مدیریت ریسک و معاونین استان نیز حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید