در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با گاردیل در جاده قزلحصار، خودرو دچار حریق شده و در اثر این حادثه دو سرنشین خودرو فوت و یک نفر به شدت دچار سوختگی شد.

برخورد سواری پژو با گاردیل در جاده کرج / ۳ زن و مرد به شدت دچار سوختگی شدند

سرهنگ بیژن جنتی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد خبری مبنی بر وقوع تصادف و آتش سوزی در جاده قزلحضار به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

لغزندگی جاده و فوت بر اثر سوختگی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل لغزندگی معابر و سرعت زیاد خودرو تعادلش را از دست داده و با گاردیل وسط جاده برخورد کرده که در اثر این برخورد خودرو دچار حریق شده است.

سرهنگ جنتی اظهار کرد: متاسفانه در اثراین حادثه راننده ۴۰ ساله و یکی از سرنشینان ۵۰ ساله خودرو به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخته و یکی از سرنشینان خودرو که خانمی ۲۵ ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور لغزندگی معابر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به لغزندگی معابر و محورهای مواصلاتی به شهروندان توصیه کرد که حتما در حین رانندگی قوانین مربوط به کنترل سرعت و رعایت فاصله طولی را رعایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید