وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه‌ای دستور بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارسر ابلاغ کرد.

دستور بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس ابلاغ شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور ابلاغیه‌ای خطاب به وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی بازگشایی کلاس های درس دانشگاه‌ها و مدارس را ابلاغ کرد.

در ابتدای ابلاغیه احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا خطاب به وزیران علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ رییس‌جمهور، کلاس‌های درس تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش به ویژه برگزاری امتحانات و دفاع پایان‌نامه‌های تحصیلی باید به صورت حضوری برقرار شود.

وی در این ابلاغیه تاکید کرده است: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) ضروری است.

وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در این ابلاغیه همچنین آورده است: مسئولان دانشگاه‌ها و روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سراسر کشور موظف به اجرای این ابلاغیه هستند.

وحیدی در این ابلاغیه تاکید کرده است: دستور فرمایید گزارش تحقق مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی اعلام شود.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید