مدارس۱۲ شهرستان استان کرمانشاه، فردا(شنبه، دوم بهمن) به دلیل برودت هوا در گروه صبح تعطیل است. همچنین ادارات استان نیز با دو ساعت تاخیر شروع بکار خواهند کرد.

تعطیلی مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاه | تاخیر ۲ ساعته در شروع کار ادارات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رضا شیرزادی رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه در خصوص تعطیلی مدارس، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، کلاس‌های درس تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان در سطح شهرها و روستاها، به استثنای کلاس های درس شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

شیرزادی اضافه کرد: مدارس شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب با دوساعت تاخیر فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: پرسنل اداری آموزش و پرورش نیز در تمامی شهرستانها با دو ساعت تاخیر در محل کار خود حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: کلاس های درس استان، فردا(دوم بهمن) به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» برپا خواهند شد.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به تاخیر دو ساعته در شروع بکار ادارات، گفت: این تصمیم با توجه به سرمای هوا و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده است.

به گفته ظهرابی این تاخیر شامل پرسنل ستاد استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ادارات خدمات رسان و مراکز درمانی نمی‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید