انتشار ویدیویی از اقدام وزیر دفاع پیشین مالزی در یک مراسم رسمی در بستن کفش دانش آموز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

اقدام عجیب وزیر دفاع مالزی با دانش آموز سوژه شد! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از جالب‌ترین خاطرات ما از دوران کودکی زمانی بود که والدین یا خواهر و برادرمان بند کفش هایمان را می‌بستند، مخصوصا زمانی که راهی مدرسه می‌شدیم. بنا به گزارش «گوود مالزیا»، به تازگی وزیر دفاع پیشین مالزی این خاطره شیرین را برای یک دانش آموز این کشور در مراسم رسمی دیدار با او بازآفرینی کرد.

«هشام الدین حسین»، به شکلی غیرمنتظره با خم شدن روی سِن اقدام به بستن بند کفش‌ این دانش آموز کرد. این اتفاق روز ۱۷ ژانویه در مراسمی که آقای حسین  اقلام کمکی را میان دانش آموزان توزیع می‌کرد رخ داد. پس از آنکه یک دانش آموز دبیرستانی با نام «ادیب» روی سن آمد وزیر دفاع مالزی متوجه بازبودن بند کفش‌های وی شد.

در ویدئویی که در تیک تاک منتشر شده مشاهده می‌شود آقای هشام الدین حسین، این دانش آموز را از بازبودن بند کفشش مطلع می‌کند. با این حال او لحظاتی بعد خودش خم شده و با نشستن روی زمین اقدام به بستن بند کفش این دانش آموز می‌کند.

بند کفش این دانش آموز به درستی بسته نشده و باز شده بود با این حال هیچ کسی انتظار نداشت وزیر دفاع مالزی شخصا اقدام به بستن بند کفش این دانش آموز کند. هنگامی که وزیر دفاع برای بستن بند کفش ادیب روی زمین چمباتمه زد حضار در سالن برای فروتنی او کف زدند. این ویدئو علاوه بر تیک تاک در فیسبوک نیز منتشر شد و کاربران  وزیر دفاع پیشین مالزی را مورد تمجید قرار دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید