سرهنگ یدالله جهان‌تاب رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی جاده چالوس به تهران از صبح امروز جمعه ، وضعیت تردد خودروها در محورهای کندوان و هراز را در برخی نقاط پرحجم و سنگین توصیف کرد.

ترافیک پرحجم و سنگین در محور کندوان

به گزارش سلام نو، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به بارش برف سنگین که مسدود شدن جاده کندوان و سوادکوه را به همراه داشت ، افزود که با تلاش راهداران و نیروهای امدادی این محورها از صبح امروز بازگشایی شد و هم اکنون تردد خودروها در آن جریان دارد. 

وی از مسدود بودن محور کیاسر به علت بارش سنگین برف خبرداد و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه به ناپایداری جوی، از سفرهای غیرضروری بویژه در محورهای کوهستانی و ارتفاعات خودداری کنند و در صورت لزوم علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ از سالم بودن سامانه گرمایشی خودروی خود نیز اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ جهانتاب همچنین با اشاره به بارش برف سنگین از رانندگان و مسافران خواست با توجه به خطر رانش زمین، ریزش سنگ و  سقوط بهمن، از توقف در حاشیه جاده ها خودداری کنند. 

رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در دیگر محورهای ارتباطی استان را عادی و سطح جاده ها را نیز با توجه به بارش باران در برخی نقاط لغزنده توصبف کرد و از رانندگان خواست ضمن راعیت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند. 

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند. 
هواشناسی شرایط جوی مازندران  از روز شنبه تا  دوشنبه هفته آینده را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دمای روزانه و در شب نیز سرد و یخبندان پیش بینی و اعلام کرده است که دمای هوا در مناطق جلگه ای نیز  تا چهار درجه زیر صفر می رسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید