اقبال سالمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه از اسکان اضطراری ۶۱۸ نفر در پی بارش برف و کولاک در ۲ شب در چهار مسجد شهرستان قروه خبر داد.

اسکان ضروری ۶۱۸ مسافر در قروه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، اقبال سالمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در مدت ۲ شب (دوشنبه_سه شنبه) و (چهارشنبه _عصر پنج شنبه) ۱۷ خودروی شخصی و ۲۸ دستگاه اتوبوس اسکان اضطراری داده شده است.

وی از توزیع یک هزار و ۳۰ پتو در محل اسکان در شهرستان قروه خبر داد و گفت: مسجد النبی در سه طبقه به مدت ۲ شب، مسجد جامع ۲ طبقه، مسجد الزهرا در ۲ طبقه و مسجد رسول الله مسافران اسکان داده شدند.

سالمی با بیان اینکه ۳۸۷ پرس غذای گرم در بین افراد اسکان داده شده توزیع شده است، افزود: ۴۳ کیلو پنیر ،۱۲۰۰ قرص نان، ۲۷ بسته خرما، ۷۵۰بطری آب و ۷۴۷ بیسکوییت ساقه طلایی از شب اول (دوشنبه_سه شنبه) تا شب دوم (چهارشنبه تا عصر پنج شنبه) در بین مسافران توزیع شده است.

به گفته وی ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۶۵ نفر نجاتگر با بکارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری این هموطنان شتافته اند که از این تعداد ۱۵ امدادگر خانم هستند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه اظهار داشت: یک زن باردار از روستای قاملو به بیمارستان شهید بهشتی قروه توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: تمایم نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان قروه در آماده‌باش کامل به سر می برند.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان واقع شده است.

۲ موج بارشی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هفته گذشته کردستان را در بر گرفت که باعث بارش برف و کولاک سنگین و مشکلاتی برای تردد مردم در این استان شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید