براساس شایعات گلکسی A۵۳، ۵G سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی A۵۳، ۵G سامسونگ لو رفت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  گلکسی A۵۳، ۵G سامسونگ که از اکتبر گذشته در مورد آن می‌شنویم توسط TENAA چین تایید شده است. TENAA مشخصات کاملی را درباره این گوشی فاش می‌کند. گلکسی A۵۳، ۵G با کد SM-A۵۳۶۰ از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ساعت ۲.۴ گیگاهرتز تغذیه می‌کند. گرارشات نام تراشه استفاده شده در این گوشی را ذکر نکرده اند، اما تراشه Geekbench با Exynos ۱۲۰۰ SoC را در مدل‌های قبلی دیده بودیم که دارای دو هسته با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته باقی مانده روی فرکانس ۲ گیگاهرتز بود.

به گزارش gsmarena، گلکسی A۵۳، ۵G سامسونگ حول یک صفحه نمایش ۶.۴۶ اینچی FullHD+ ساخته شده است. در حالی که TENAA به صراحت به نوع پنل اشاره نکرده است، می‌توان گفت که در اینجا به صفحه نمایش AMOLED نگاه می‌کنیم، زیرا این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. گزارشات می‌گویدند که گلکسی A۵۳، ۵G در مجموع با پنج دوربین عرضه می‌شود دو دوربین در جلو (۱۲MP+۵MP) و سه دوربین در پشت (۶۴MP+۳۲MP+۵MP). اما این یک اشتباه است، زیرا رندرهای فاش شده و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط TENAA به ما می‌گوید که گوشی هوشمند دارای چهار شوتر در پشت و یکی در داخل سوراخ پانچ مرکزی است.

گلکسی A۵۳، ۵G سامسونگ

احتمالاً شاهد استفاده از دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود، در حالی که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت با واحدهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و عمق ۵ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. روشن نگه داشتن چراغ‌ها به وسیله یک باتری با ظرفیت نامی ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت انجام می‌شود، به این معنی که ظرفیت معمولی آن حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این مدل جدید ۸.۱ میلی متر ضخامت، ۱۹۰ گرم وزن و دو گزینه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارد. اگرچه دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت است.

سامسونگ گلکسی A۵۳، ۵G در رنگ‌های سفید و آبی عرضه می‌شود، اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند حداقل در چهار رنگ از جمله مشکی و نارنجی وارد بازار خواهد شد. هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد گلکسی A۵۳، ۵G وجود ندارد، اما شایعات قبلی ادعا می‌کردند که این گوشی هوشمند در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید