سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی در لاهور که موجب کشته و زخمی شدن شهروندان پاکستانی شد را محکوم کرد.

ایران حادثه تروریستی در لاهور پاکستان را محکوم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) حادثه تروریستی به وقوع پیوسته در لاهور که موجب کشته و زخمی شدن شهروندان پاکستانی شد را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان، خانواده‌های آنها و دولت دوست و برادر پاکستان تأکید کرد: اینگونه اقدامات تروریستی بار دیگر ضرورت مبارزه با گروه‌های تروریستی را برای برقراری صلح و آرامش در منطقه، آشکارتر می‌کند.

پیش از این نیز «سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد در توئیتی نوشت: خبر تلخ انفجار بمب در یک مرکز تجاری «انار کلی» در لاهور باعث تاثر من شد.

وی افزود: ضمن محکومیت این اقدام تروریستی شنیع با خانواده قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرده و برای مجروحان از درگاه خداوند متعال بهبودی هر چه سریع‌تر مسئلت دارم.

ایران حادثه تروریستی در لاهور پاکستان را محکوم کرد

گفتنی است ظهر امروز (پنجشنبه) بر اثر انفجار بمب در مرکز تجاری «انار کلی» شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب دو نفر کشته و حداقل ۲۵ نفر نیز زخمی شدند. 

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید