اگر بخواهیم لیستی از پرطرفدارترین گیم‌ها را در سال‌های اخیر تهیه کنیم قطعا نام بازی پابجی موبایل در میان اولین‌ها خواهد بود. بازی پابجی (PUBG) که مخفف نام PlayerUnknown’s Battlegrounds است، یک بازی معروف و محبوب در سبک بتل رویال و ژانر بقا است که توسط شرکتی واقع در کره جنوبی طراحی شده است. پابجی توانست در مدت زمان نسبتا کوتاهی، به جایگاه بسیار بالایی در صنعت گیم دست پیدا کند.

بهترین سایت خرید یوسی پابجی موبایل

امروزه در سر تا سر جهان از کودکان علاقمند به بازی گرفته تا افراد میانسال، همه در گوشی خود این بازی را دارند و اوقات فراغت خود را صرف بازی کردن با آن می‌کنند. گرافیک جذاب، نقشه‌ها و لوکیشن‌های متنوع، آیتم‌های متفاوت و جذاب، تنوع و تعداد بالای کارکترها و ... را می‌توان از نقاط قوت این بازی دانست. یکی از مورد توجه‌ترین بخش‌های این بازی، بخش خرید یوسی است که گیمرهای این بازی مدام به دنبال آن هستند. بازیکنان تازه وارد و آماتور پس از مدتی ضعفی را در بازی خود نسبت به سایرین حس می‌کنند که این ضعف، ناشی از نداشتن یوسی است. در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز در مورد خرید uc پابجی موبایل را به شما بگوییم و بهترین سایت را برای این امر به شما معرفی کنیم.

چرا خرید یوسی پابجی موبایل امر مهمی تلقی می‌شود؟

پابجی یکی از بازی‌های جذاب در ژانر بقا است. در این بازی که هواپیمایی حامل بازیکنان آن‌ها را به جزیره‌ای متروکه و ظاهرا نظامی می‌برد تلاش برای بقا از لحظه پا گذاشتن بر روی جزیره شروع می‌شود. اگر نتوانید زودتر از بازیکنان اطراف خود، به مهمات و تجهیزات قوی دست یابید، در همان ابتدا از جمع ۱۰۰ نفری بازیکنان آن دست بازی، حذف می‌شوید! اگر موفق به انجام اینکار شوید باید بتوانید با کسب تجهیزات قوی‌تر و همکاری با هم تیمی‌هایتان خود را به آخرین تیمی تبدیل کنید که زنده می‌ماند. این مهم نیازمند این است که بازیکنان بسیاری را از سر راه بردارید و این یعنی، باید از آن‌ها قوی‌تر باشید. برای کسب قدرت، باید اسلحه و تجهیزات بهتری نسبت به سایرین داشته باشید که این امر منعطف به خرید یوسی پابجی موبایل است. شما می‌توانید در فروشگاه همه جانبه این بازی، در بخش تجهیزات و اسلحه‌ها بهترین‌ها را برای خود خریداری کنید و با استفاده از آن‌ها، شما آن شخصی باشید که در نبردهای دو یا حتی چند نفره با دشمنان (enemies) برنده می‌شود.

یکی از دلایلی که برخی بازی پابجی را به سایر بازی‌های مشابه و هم رده ترجیح می‌دهند وجود لباس‌ها، کارکترها و آیتم‌های متنوع و به شدت جذاب این بازی است. بازیکنان از این طریق می‌توانند شخصیتی فانتزی از خود در بازی بسازند و یا شخصیتی الهام گرفته از خود در دنیای واقعی بسازند. در پابجی نیز همانند دنیای واقعی، خرید موارد گفته شده به میزان موجودی جیب شما بستگی دارد. خرید uc پابجی موبایل که با نام دلارِ پابجی نیز شناخته می‌شود سبب افزایش موجودی شما می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد هر طور که می‌خواهید در بازی ظاهر شوید.

بازی پابجی موبایل

در حقیقت uc، پول یا ارز بازی پابجی موبایل است که برای موفقیت در دنیای این بازی جذاب و دوست داشتنی به خرید آن یعنی خرید پول پابجی موبایل نیاز دارید.

خرید پرایم پلاس پابجی موبایل

یکی از دیگر از موارد مورد توجه در پابجی، اشتراک یک ماهه آن است که با نام پرایم پلاس شناخته می‌شود. خرید این اشتراک آیتم‌های پرطرفداری نظیر کارت روم، امکان خرید اقلام با Bp، تخفیفات روزانه بر روی محصولات مختلف فروشگاه این بازی، ۳۰۰ uc اولیه و ۲۰ uc به طور روزانه، کسب ۱۰ امتیاز Rp به صورت روزانه و... را در اختیار افراد می‌گذارد. برخی برای بهره بردن از مزایای بسیار دیگری که این اشتراک به دنبال دارد، خرید پرایم پلاس پابجی موبایل را به خرید uc پابجی موبایل ترجیح می‌دهند.

فرقی نمی‌کند قصد انجام کدام یک از خریدهای درون برنامه‌ای گفته شده را دارید، در هر صورت به دلیل تحریم‌های مالی اعمال شده علیه ایران و کاربران ایرانی، قادر نخواهید بود پرداخت را از طریق درگاه‌های بین‌المللی درون بازی انجام دهید. برای ممکن ساختن این فرآیندها، سایت‌های بسیاری روی کار آمده‌اند که در ادامه یکی از بهترین‌ سایت‌های فعال در خصوص خرید پرایم پلاس و خرید یوسی پابجی موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیاموند لند، سایتی برای خرید یو سی ارزان

در میان بازار گرم این روزهای این دست سایت‌ها پیدا کردن بهترین سایت برای خرید یوسی پابجی موبایل امری آسان نیست. اما دیاموند لند از سایت‌های نسبتا شناخته شده به حساب می‌آید که دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است که اولین آن‌ها تعرفه مناسب آن است که سبب می‌شود شما بتوانید خریدی به صرفه انجام دهید. علاوه بر خرید uc ارزان پابجی موبایل، خوب است بدانید تنوع بسته‌ها نیز در این سایت وجود دارد. بدین معنی که شما می‌توانید با هر میزان بدوجه‌ای که مدنظر دارید، uc خریداری کنید و بازی خود را ارتقا ببخشید. همچنین خرید پرایم پلاس پابجی بازی با قیمتی فوق‌العاده در این سایت ممکن است.

تحویل اکسپرس و سریع

کم نیستند مواقعی که پابجی برای آیتم‌های خود، با مناسبت یا حتی بی‌مناسبت تخفیفات ویژه‌ای قرار می‌دهد که اگر دیر به آن‌ها برسید ممکن است برای همیشه آیتم  مورد علاقه خود را از دست دهید. برای همین بسیار مهم است سایتی که قصد خرید یو سی پابجی موبایل از آن را دارید تحویل سریعی داشته باشد و شما را معطل نگه ندارد. سایت‌های بسیاری هستند که نه تنها ساعت‌ها، بلکه روزها مشتریان خود را در انتظار تحویل خرید خود نگه می‌دارند. اما دیاموند لند چنین نیست. سفارشات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از پرداخت، در حساب بازی شما اعمال می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ضمانت رسمی بودن خرید

در آخر این‌که سایت انتخابی شما یک سایت معتبر باشد که بی‌شک پیگیر سفارشات شما خواهد بود و سبب از دست رفتن وقت و هزینه شما نمی‌شود. مسئله‌ای که به شدت مهم است. دیاموند لند با ارائه ضمانت رسمی بودن خرید و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، خیال مشتریان خود را راحت کرده است.

تیراندازی در بازی فری فایر

سایت دیاموند لند

امکان خرید موارد گفته شده برای ارتقای سطح و لول بازی شما در پابجی، در این سایت فوق‌العاده فراهم است. پرداخت امن با درگاه‌های بانکی و مشاوره رایگان نیز از دیگر ویژگی‌های این سایت بی‌نظیر است. علاوه بر خرید uc و پرایم پلاسِ پابجی، شما می‌تواند دیگر آیتم‌های نیازمند پرداخت‌ درون برنامه‌ای مرتبط با همین بازی و یا بازی‌های دیگری نظیر کلش آف کلنز، کلش رویال، خرید سی پی کال آف دیوتی موبایل، براول استارز، فری فایر و ... را از دیاموند لند به نشانی اینترنتی diamond-land.ir خریداری نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید