خیانت زنان عوارض و پیامدهای بسیار زیادی با خود به همراه دارد. پس از مشخص شدن خیانت، اعتبار و آبروی اخلاقی‌تان از بین می‌رود. اطرافیان و مخصوصا همسرتان نسبت به شما بی‌اعتماد شده و زندگی مشترک‌تان را از دست می‌دهید.

چگونه از خیانت عاطفی زنان جلوگیری کنیم؟

به گزارش سلام نو، اگر احساس می‌کنید همسرتان نسبت به شما بی تفاوت شده و زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد، احتیاج به بازسازی ارتباطتان دارید. ایجاد تنوع در رابطه جنسی، داشتن فعالیت‌ها و اهداف مشترک، توجه به همسر، گذراندن زمانی برای تفریح و سرگرمی، گوش دادن فعالانه به دغدغه‌های همسرتان و... نقش مهمی در پیشگیری از خیانت دارد. در جلسات مشاوره خیانت، درمانگر با کمترین سوءگیری سعی در حل مشکلات بین زوجین دارد. در این شرایط علاوه بر یافتن ریشه مسائل و مشکلات، راهکارهایی در رابطه با شناسایی علل خیانت زنان برای بازسازی و احیا رابطه پیشنهاد می‌شود. 

عوارض خیانت زنان

خیانت زنان عوارض و پیامدهای بسیار زیادی با خود به همراه دارد. پس از مشخص شدن خیانت، اعتبار و آبروی اخلاقی‌تان از بین می‌رود. اطرافیان و مخصوصا همسرتان نسبت به شما بی اعتماد شده و زندگی مشترک‌تان را از دست می‌دهید. روابط کاری و شخصی‌تان مختل می‌شود و احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی افزایش می‌یابد. همچنین پس از مشخص شدن خیانت به یک الگوی اخلاقی ناشایست تبدیل می‌شوید. 

کنار آمدن با مسئله خیانت زنان

بهترین و موثرترین راه برای کنار آمدن با موضوع خیانت زنان، صحبت با همسر، کند و کاو مشکل، بررسی خشم واحساسات‌ و در آخر ارزش ارتباط با همسرتان است. برخورد با خیانت زنان کار آسانی نیست، اما اگر به هر دلیلی رابطه برایتان مهم‌تر است و قصد بخشیدن خیانت همسرتان را دارید، پس باید به اصلاح ارتباطتان بپردازید. اگر درونتان از خشم آکنده است ولی سعی در نادیده گرفتن آن دارید، باید توجه کنید که این خشم در آینده در رابطه شما بالا آمده و در فرصت مناسب احتمال دارد به طریقی در پی انتقام گرفتن باشید. مسئله‌ای که نه تنها آرامش را به شما باز نمیگرداند بلکه همه چیز بدتر خواهد شد.

اما به هر صورت بهتر است از گرفتن تصمیم‌های ناگهانی خودداری کنید و به خودتان فرصت دهید تا خیانت همسرتان را بپذیرید. به خاطر داشته باشید عدم درک علل خیانت زنان و نبخشیدن خیانت علاوه بر تخریب رابطه‌، چرخه زندگی شما را مختل کرده و باعث آزار و اذیت در دیگر بخش‌های زندگی شما می‌شود. پس هر تصمیمی هم که دارید برای درمان آسیب‌های خیانت وارد شده اقدام نمایید. 
 

تاثیر خدمات روانشناسی بر خیانت زنان

خیانت زنان می‌تواند تاثیرات بسیار منفی بر تمام اعضای خانواده و ابعاد زندگی آنان بگذارد. مسلما کنار آمدن با خیانت کار چندان راحتی نیست و خشم و ناراحتی زیادی برای فرد به وجود می‌آورد. اما تصمیم گیری در این شرایط درست نیست و می‌تواند شرایط را بدتر از قبل بکند. توصیه می‌شود که در صورت فهمیدن این موضوع قبل از هر اقدامی با یک روانشناس مشورت کنید تا شما را یاری کند و بهترین راه را نشان‌تان دهد.

منبع: حامی هنر زندگی

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید