در این روزها که استفاده از تلفن همراه بسیار رایج شده و رشد کرده است و جو فیلم و عکس برداری بسیار بالا رفته است، استفاده از پایه های نگهدارنده موبایل به عنوان ابزاری کاربردی، میتواند منجر به استفاده آسان شما از تلفن همراه برای عکس برداری و فیلم برداری در هنگام رانندگی شوند.

معرفی پرطرفدار ترین هولدر موبایل در بازار ایران

با این حال بسیاری از انبارهای قطعات موبایل پر از کالاهایی از جمله هولدرهای موبایل بی کیفیت هستند که بعد از مدتی دور ریخته میشوند و قابل استفاده نیستند. یکی از نکات مهم برای خرید پایه های نگه دارنده موبایل جدای از قیمت مناسب، کیفیت خوب آن است چراکه هولدرهای بدون کیفیت قابلیت نگه داری درست را ندارند و خطر سقوط موبایل شما را افزایش میدهند. لذا در این مقاله به بررسی چند هولدار پرطرفدر موبایل در بازار ایران می پردازیم.

در ابتدا پرطرفدارترین انواع هولدر موبایل در سراسر جهان را می توانید در این صفحه از سایت amazon.com مطالعه کنید، همچنین در رابطه با بازار داخلی از پرطرفدارترین پایه نگهدارنده موبایل در بازار ایران، میتوان هولدرهای تری انجل را نام برد که دارای نگهدارنده آهنربایی یا مگنتی هستند، قابلیت نصب  و قرار گرفتن روی دریچه کولر را دارند و قابل استفاده برای موبایل های سایز ۶ اینچ میباشند.این هولدرها ابعاد کوچکی دارند پس اگر صفحه نمایش تلفن همراه شما عرض بزرگی دارد بهتر است از این مدل استفاده نکنید.

از دیگر پایه های نگهدارنده موبایل که دارای طرفداران زیادی در بازار ایران است میتوانیم هولدر مدل باسئوس را به شما معرفی کنیم که هولدری از نوع گیره دار است که قابلیت نصب روی دریچه کولر را دارد و برای تلفن هایی با سایز ۳.۵تا۵.۵ اینچ قابل استفاده است،قالب های سیلیکونی دارد که از خط و خش جلوگیری میکند.از نکات مثبت این هولدر پرطرفدار قابلیت چرخش۳۶۰درجه است که حتی طراحی این پایه طوری است که کمترین مکان را اشغال میکند.

معرفی پرطرفدار ترین هولدر موبایل در بازار ایران

هولدر موبایل برند Yesido نوع دیگری از انواع پایه نگهدارنده گیره ای موبایل است که با توجه به استانداردهای رعایت شده از طرف سازنده، در میان کاربران بسیار محبوب و پر کاربرد به خصوص در هنگام رانندگی شده است. علاوه بر خودرو، این هولدر مناسب مکان و سطوح دیگری از جمله میز کار در جهت درگیر نکردن دست ها در هنگام کار کردن می باشد. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه این هولدر و توانایی تنظیم آن در زوایای مختلف، جنس مقاوم و استحکام هولدر و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع پایه آن، باعث تبدیل شدن این هولدر به یکی از محبوب ترین هولدرهای موجود در بازار شده اند.

هولدر گوشی موبایل مدل STENTS نوع دیگری از نگهدارنده هاست که با یک طراحی ساده، بسیار کاربردی می باشد. یک طراحی بسیار ساده دارد اما در عین حال بسیار کاربردی بوده. این نوع هولدر بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. جنس آن از پلاستیک با مقاومت بالا می باشد و قابلیت تنظیم در زوایای مختلف را داراست که به شما این امکان را می دهد تا موبایل خود را در زاویه مد نظرتان قرار دهید. با استفاده از یک پد در محل قرار گیری دستگاه، از افتادن و یا سر خوردن موبایل جلوگیری می شود. این پایه برای دستگاه های بین ۴ الی ۱۱ اینچ قابل استفاده بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

گریز کوتاهی میزنیم به هولدر پرطرفدار بعدی که پایه نگهدارنده موبایل پاپ سوکت مدل تاپ سوکت است .این هولدر جالب نگهدارنده ای از جنس آهنربا دارد که قابل قرار دادن در نواحی مختلف خودرو و برای تلفن های همراه متفاوت است،جنس این هولدرها از پلاستیک هستند و با بدنه پلاستیکی آهنربایی به پشت گوشی شما متصل میشود و بهترین محل برای اینها داشبورد ماشین است.

از دیگر هولدرهای پرطرفدار می توان به پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Ok stand اشاره کرد. این هولدر با این که فناوری پیچیده ای ندارد، ولی کاربردی و محبوب است. ظاهر هولدر به شکل یک جفت دست پلاستیکی انعطاف پذیر بوده که سبب نگه داشتن کامل گوشی موبایل بر روی میز می شود.

گزینه بعدی پایه نگهدارنده مدل یونیورسال مگنتی است. این محصول کوچک نگهدارنده ای از جنس مگنت یا آهنربا دارد که میتوانید آن را روی مکان های مختلف خودرو خود نصب کنید و نگران سقوط تلفن خود نباشید.اما بدنه این هولدر پلاستیکی است و پایه ای ضد لرزش دارد که با پایه پشتی پلاستیکی با چسب روی سطح موردنظر شما نصب میشود،محصولی کوچک که جای کمی اشغال میکند و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه هولدرهای مگنتی دارد.

معرفی پرطرفدار ترین هولدر موبایل در بازار ایران

اما آخرین پایه نگهدارنده که طرفداران زیادی در بازار ایران دارد هولدر مدل ارلدام است که قابل نصب روی داشبورد و شیشه است و در قسمت پایین دریچه ای نیز برای عبور کابل سیم شارژهم دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید