فرماندار مریوان ضمن اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی ۶۱ روستای استان بر اثر بارش سنگین برف، ابراز امیدواری کرد با تلاش راهداری زودتر بازگشایی شود.

مسدود بودن راه ۶۱ روستای شهرستان مریوان به علت بارش برف

به گزارش سلام نو، آرتیکاس اقبال شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ۱۵۲ روستای شهرستان مریوان، راه مواصلاتی ۶۱ روستا به دلیل بارش سنگین برف مسدود است که در صورت مساعد بودن هوا اقدام به بازگشایی راه این روستاها خواهد شد.

وی با بیان اینکه جاده مریوان به سقز از سمت مریوان بازگشایی شده اما از طرف سقز هنوز مسدود است، اضافه کرد: در حال حاضر فقط برق یک روستا در شهرستان مریوان قطع است اما در حوزه گاز و مخابرات مشکلی وجود ندارد.

فرماندار مریوان از بازگشایی جاده مریوان - سنندج خبر داد و ادامه داد: مسیر مریوان به سمت مرز باشماق نیز بازگشایی شده و تردد برای کامیون و ترانزیت برقرار شده است.

اقبال با بیان اینکه تردد در خیابان‌های مریوان برقرار اما معابر عمومی به طور کامل پاکسازی نشده است، افزود: ۲۰ مینی بوس برای جابجایی شهروندان اختصاص یافته تا مردم به صورت رایگان در سطح شهر تردد کنند.

وی یادآور شد: خبازی‌ها هم در حال خدمت به مردم هستند و مشکلی از لحاظ تامین نان و آرد در مریوان وجود ندارد، ضمن اینکه در صورت نیاز، آرد برای ساکنان روستاهایی که راه ارتباطی‌شان مسدود است، تامین خواهد شد.

شهرستان مریوان در ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید