کاهش رضایت مردم آمریکا از بایدن در حالی است که درست در زمانیکه وی در ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) سال گذشته وارد کاخ سفید شد، میزان رضایت و محبوبیت وی در نظرسنجی مورنینگ کانسالت ۵۰ درصد بود.

کاهش رضایت مردم آمریکا از عملکرد بایدن

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بنا به نتایج نظرسنجی مورنینگ کانسالت، در اتفاقی بی سابقه ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که با عملکرد جو بایدن در حالی که او وارد دومین سال ریاست جمهوری خود می شود، مخالف هستند.

نتایج نظرسنجی همچنین بیانگر آن است که رئیس جمهور فعلی آمریکا محبوبیت کمتری نسبت به سلف خود در چهار سال پیش پیدا کرده است.

براساس نظرسنجی مورنینگ کانسالت، ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد بایدن در یک سال گذشته را تایید می کنند در حالیکه در اتفاقی بی سابقه ۵۶ درصد مخالف عملکرد یکساله رییس جمهور آمریکا هستند.

کاهش رضایت مردم آمریکا از بایدن در حالی در نظرسنجی‌های اخیر گزارش می شود که درست در زمانیکه وی در ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) سال گذشته وارد کاخ سفید شد، میزان رضایت و محبوبیت وی در نظرسنجی مورنینگ کانسالت ۵۰ درصد بود.

نتایج نظرسنجی اخیر همچنین نشان می دهد که ۷۸ درصد از دموکرات‌ها عملکرد بایدن را با گذشت یکسال از ریاست جمهوری وی تائید می کنند و ۹۱ درصد از جمهوریخواهان به شدت مخالف عملکرد بایدن هستند.

اگرچه دموکرات‌ها هنوز از حامیان جدی بایدن به حساب می آیند اما عملکرد رئیس جمهور آمریکا بعد از یکسال آنچنان بد بوده که خود دموکرات ها نیز امیدی به پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ندارند و از هم اکنون دموکرات‌ها به دنبال کاندیداهای دیگر برای پیروزی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری هستند.

بایدن در حالی ریاست کاخ سفید را برعهده دارد که نرخ تورم در آمریکا در ۴۳ سال گذشته بی سابقه است و هم اکنون نیز دولت در مهار شیوع همه گیری کرونا بویژه سویه اومیکرون راه حل و عملکرد رضایت بخشی از خود نشان نداده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید