رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۹ دی ۱۴۰۰ از افت قیمت دو خودرو و ثبات سایر خودروهای این شرکت حکایت دارد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار / دناپلاس توربو اتومات ارزان شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، افت قیمت پرتیراژهای ایران خودرو همزمان شد با کاهشی شدن محصولات سایپا در بازار، این در حالی که امروز نرخ دلار در بازار روند رو به رشد داشت. با توجه به روند نرخ دلار می توان گفت امروز بازار خودرو خلاف جهت دلار حرکت کرده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز«دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»با افت ۱ و ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا امروز شاهد رشد یک میلیون تومانی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار بوده ایم و قیمت این خودرو در بازار به ۵۲۰ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم امروز امروز افت ۲ میلیون تومان در بازار داشت و این خودرو در بازار ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم امروز بدون تغییر در بازار به ۳۰۵ میلیون تومانی رسید و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد استپ قیمتی در بازار بوده ایم. براساس رصد بازار خودرو «سمند LX با موتورEF۷» در بازار بودیم امروز ۲۷۹ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار ۳۱۷ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 29

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید