۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 55327147

تداوم مشکلات ناشی از بارش برف سنگین موجب اعلام تعطیلی ادارت و دستگاههای اجرایی شهرستان اردبیل از سوی استاندار شد.

برف اردبیل را تعطیل کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل روز چهارشنبه اعلام کرد : با موافقت سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، به منظور رعایت رفاه حال کارمندان گرامی دولت ، تسهیل و انسجام بیشتر در عملیات برفروبی و خدمت رسانی به شهروندان، انتقال حجم عظیم برف به بیرون از شهر و کاهش تردد خودروها در خیابان و  معابر شهر فردا پنجشنبه کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی در شهرستان اردبیل تعطیل است.

کاظم دبیر افزود: مراکز درمانی و خدمت رسان از این تصمیم مستثنی است و امیدواریم این تصمیم استانداری در تسهیل و تسریع عملیات برفروبی و بازگشت شهر اردبیل به شرایط عادی مفید و موثر واقع شود.

بدیهی است در دیگر شهرستان های استان شروع به کار ادارات و زمان حضور کارمندان طبق روال قبلی ساعت ۷ صبح خواهد بود.

مشکلات ناشی از بارش برف سنگین که از روز جمعه گذشته در استان اردبیل آغاز شده همچنان ادامه داشته و زندگی عادی شهروندان این استان را مختل کرده است.

در روزهای اخیر انباشته شدن برف در معابر و خیابان‌های شهر اردبیل موجب شده که رانندگان اردبیلی روز سختی را سپری کرده و بسیاری از کارمندان نیز موفق به حضور در محل خدمت خود نشوند.

با وجود تلاش ماموران شهرداری اردبیل بسیاری از معابر اصلی و تقریبا تمامی معابر فرعی انباشته از برف بوده و تردد در سطح شهر به سختی صورت می‌گیرد.

تداوم وضعیت نابسامان جوی موجب شد تا استانداری اردبیل در بخشنامه‌ای  اعلام کند که فعالیت ادارات در استان در چند روز گذشته با ۲ ساعت تاخیر آغاز شود.

به گفته کارشناسان بارش‌های چند روز اخیر در استان اردبیل در ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده به طوری که معابر شهر اردبیل را برف حجیمی به ارتفاع حدود ۷۰ سانتیمتر پوشانده و ارتفاع برف به سبب کولاک شدید در بعضی کوچه‌ها و محله‌های واقع در شهرک‌های مرتفع حاشیه اردبیل به بیش از این میزان رسیده است.

هواشناسی پیش بینی کرده، سامانه جدید بارشی از عصر پنجشنبه وارد استان خواهد شد و طی روزهای فردا و جمعه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و به بارش هشت تا ۱۰ سانتیمتری برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان منجر خواهد شد.

پایداری هوای سرد نیز در روزهای آینده همراه با یخبندان تا ۲۰ درجه زیر صفر در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید