رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی می گوید بهترین کار برای تغییر وضعیت فعلی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این است که آنها را منحل کنند!

 استقلال و پرسپولیس باید منحل شوند!
به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، مصطفی هاشمی طبا در قامت معاون ۲ رییس جمهور  ایران در دهه هفتاد رییس سازمان تربیت بدنی و مرد اول ورزش کشور بود. او هنوز با دقت پیگیر مسایل دو باشگاه پرطرفدار ایران- که البته از همان زمان قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود  - هست.

هاشمی طبا در خصوص تغییر وضعیت مالکیتی سرخابی ها گفت : دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تراز مالی مثبتی ندارند و به شدت زیان ده هستند و با توجه به اینکه سرمایه آنها با میزان بدهی شان همخوانی ندارد،  تنها یک راه دارند .

رییس سابق کمیته المپیک افزود : همان طور که قبلاً هم گفتم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید اعلام ورشکستگی کنند و سپس پس به صورت قانونی منحل شوند تا فعالیتشان به شکلی که حالا وجود دارد به اتمام برسد.

پس از این باید سریعاً دو شرکت جدید با عنوان سهامی عام و یا حتی تحت عنوان تعاونی به ثبت برسانند و دوباره با ساختار و اساسنامه جدید حیات خود را شروع کنند به اعتقاد من فقط در این صورت است که می توان آنها را دوباره احیا کرد و به شکل قانونی وارد بورس نمود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید