مشمولان، باید شنبه دوم بهمن در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

فراخوان ناجا برای اعزام به خدمت مشمولان بهمن ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور طی اطلاعیه‌ای مشمولان بهمن امسال برای اعزام به خدمت سربازی را فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن امسال را دریافت کرده‌اند، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را از دفاتر خدمات انتظامی دریافت کنند.

مشمولان، باید شنبه دوم بهمن در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

پیشتر سردار علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور از الزام تزریق واکسن کرونا توسط مشمولان دارای برگ اعزام به خدمت خبر داده بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید