علی دارابی، قائم مقام وزیر گردشگری نوشت:احمدرضا درویش و مهدی فرجی در صدد ساخت سریالی به اسم «کندو» هستند که عمدتا به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولا از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

ساخت سریالی درباره سیستان و بلوچستان توسط احمدرضا درویش

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی دارابی که پیش از این معاون امور استان‌های صدا و سیما بود و اکنون قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره دیدار با احمدرضا درویش و سریال جدید این کارگردان نوشته است: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه‌نویس و کارگردان شهیر ایران احمدرضا درویش و دکتر مهدی فرجی مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه‌کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده‌ معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند. با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی.»

دارابی افزوده است: «درصدد ساخت سریالی به اسم «کندو» هستند که عمدتا به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولا از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی‌شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصا آنکه درویش اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

احمدرضا درویش درباره سیستان و بلوچستان سریال می‌سازد

از راست: مهدی فرجی، علی دارابی و احمدرضا درویش

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید